کد خبر : 1957232 | 22 مرداد 1402 ساعت 18:10 | 44K بازدید | 17 دیدگاه

رسمی: هافبک یونایتد به فنرباغچه پیوست

فرد، هافبک منچستریونایتد، به فنرباغچه ترکیه پیوست.

رسمی: هافبک یونایتد به فنرباغچه پیوست

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه فنرباغچه ترکیه فرد، هافبک برزیلی، را به صورت رسمی به عنوان خرید جدید معرفی کرد.

فرد پس از پنج سال حضور در اولدترافورد، با قراردادی به ارزش 15 میلیون یورو راهی فنرباغچه شد. او در سال 2018 با جدایی از شاختاردونتسک به یونایتد پیوسته بود.

1909194

یونایتد ساعتی قبل اعلام کرد که این بازیکن 30 ساله آزمایشات پزشکی خود را با موفقیت در ترکیه به پایان رسانده و روی شرایط شخصی هم با باشگاه جدیدش توافق کرده است.

اکنون انتظار می‌رود اریک تن هاخ از سرمایه حاصل از فروش این بازیکن برای جذب یک هافبک جدید در هفته‌های باقی مانده از پنجره نقل و انتقالات تابستانی استفاده کند.

یونایتد همچنان به دنبال سفیان امرابط، هافبک فیورنتینا، است و در صورتی که نتواند با باشگاه ایتالیایی بر سر انتقال به توافق برسد، آندره اونانا از اورتون را نیز در نظر گرفته است.

1909195

فرد 213 بازی برای یونایتد انجام داد و 14 گل به ثمر رساند و 19 پاس گل هم ارسال کرد. این بازیکن برزیلی در پیامی خطاب به طرفداران یونایتد نوشت: "منچستریونایتد بابت همه چیز متشکرم. امروز یکی از زیباترین مراحل زندگی من به پایان می‌رسد. رویای پوشیدن پیراهن یکی از بزرگترین باشگاه‌های جهان را زندگی کردم. با گذر از فراز و نشیب‌ها، با این اعتقاد که همیشه در تمام جلسات تمرینی و بازی‌ها بهترین عملکردم را داشته‌ام، اینجا را ترک می‌کنم. این پنج سال یک رویای واقعی برای من و خانواده‌ام بود. برای همیشه سپاسگزار این فرصت خواهم بود. قرمز برای همیشه!"

دیدگاه‌ها