کد خبر : 1957236 | 22 مرداد 1402 ساعت 18:34 | 53.8K بازدید | 7 دیدگاه

شوت کاپیتان ایران ۳ امتیازی نشد؛

اوج بدشانسی جهانبخش: سیو مقابل سوپر گل

درخشش دروازه‌بان سیتارد مانع از ثبت نخستین گل فصل ستاره ایرانی فاینورد شد.

اوج بدشانسی جهانبخش: سیو مقابل سوپر گل

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال فاینورد در حالی که برخلاف مسابقه اخیرش در سوپر جام، علیرضا جهانبخش را در ترکیب ابتدایی نداشت و جزو نفرات ذخیره می‌دید، از ساعت ۱۶ امروز (به وقت ایران) در چارچوب دیدارهای هفته اول لیگ اردیویسه هلند در ورزشگاه د کویپ روتردام مقابل سیتارد قرار گرفت.

فاینورد در دقیقه ۲۵ مدافع راست خود را بخاطر اخراج مستقیم از دست داد و ۱۰ نفره شد و به همین دلیل نتوانست در گلزنی مقابل سیتارد موفق باشد تا اینکه پس از ورود علیرضا جهانبخش به زمین در دقیقه ۷۶ شکل این تیم هجومی‌تر شد و شانس گلزنی بیشتری به دست آورد.

ستاره ایرانی فاینورد که انگیزه زیادی پس از حضور تعویضی مقابل سیتارد و گلزنی در تولدش داشت، پس از نفوذهای خطرناک از سمت راست زمین و ایجاد موقعیت برای تیمش، در وقت‌های تلف شده نزدیک بود گلزنی کند که این اتفاق نیفتاد.

1909202

جهانبخش در دقیقه ۴+۹۰ با یک شوت محکم قصد داشت دروازه سیتارد را باز کند که گلر این تیم با واکنش استثنایی توپ را از زیر طاق بیرون کشید و راهی کرنر کرد تا گل تماشایی و سه امتیازی ستاره ایرانی فاینورد در هفته اول لیگ هلند به ثمر نرسد.


جهانبخش در دقیقه ۷+۹۰ هم یک ارسال تماشایی به محوطه جریمه سیتارد فرستاد و قصد داشت هم‌تیمی‌هایش را در موقعیت گلزنی قرار بدهد که مدافع حریف به خوبی توپ را دفع کرد تا این بازی با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کند و قهرمانی فصل گذشته لیگ اردیویسه هلند شروع نه چندان خوبی در این دیدار خانگی داشته باشد.

دیدگاه‌ها