کد خبر : 1957257 | 22 مرداد 1402 ساعت 21:52 | 149.1K بازدید | 64 دیدگاه

استقبال ویژه از امباپه با پس گردنی! (عکس)

کیلیان امباپه در اقدامی غیرمنتظره در تمرین پاری سن ژرمن شرکت کرد و بازیکنان این تیم از او مثل بازیکنی تازه‌وارد استقبال کردند.

استقبال ویژه از امباپه با پس گردنی! (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، امباپه در یک چرخش صد و هشتاد درجه‌ای به چندین هفته تخاصم با پاری سن ژرمن پایان داد و امروز در تمرین تیم اول این باشگاه حضور یافت.

ستاره فرانسوی چند هفته‌ای بود که با دستور مستقیم ناصر الخلیفی از فهرست تیم کنار گذاشته شده بود و حتی زمانی که پی‌اس‌جی برای تور تابستانی راهی ژاپن شد نام امباپه در بین بازیکنان این تیم دیده نمی‌شد.

1909261

اما به فاصله کمی بعد از دیدار دیشب پاری سن ژرمن و لوریان در هفته اول لیگ یک اتفاقی غیرمنتظره افتاد و به نظر می‌رسد یخ‌های رابطه امباپه و باشگاهش ناگهان آب شده است. بعد از انتشار خبرهایی درباره بخشش امباپه از طرف باشگاه، پاری سن ژرمن با صدور بیانیه‌ای تایید کرد که این ستاره فرانسوی امروز در تمرین زیر نظر لوئیس انریکه شرکت خواهد داشت.

1909262

این اتفاق افتاد و کیلیان امباپه کمی بعد وارد مجموعه تمرینی تازه‌ساز پی‌اس‌جی شد و با استقبال گرم بازیکنان این تیم روبرو شد. این در حالی است که در روزهای گذشته خبرهایی درباره ناراحتی برخی از بازیکنان از رفتار امباپه مخابره شده بود. استقبال گرم امروز نشان می‌دهد این خبرها احتمالا بخشی از جنگ مدیران پی‌اس‌جی با امباپه بوده است.

وقتی امباپه وارد مجموعه تمرینی پی‌اس‌جی شد بازیکنان و کادر فنی تیم به رسم استقبال از بازیکنان تازه‌وارد برای او تونل وحشت ایجاد کرده و به این شکل بازگشت ستاره فرانسوی‌شان به تمرین را خوشامد گفتند.

1909263

دیدگاه‌ها