کد خبر : 1957260 | 22 مرداد 1402 ساعت 22:07 | 20.7K بازدید | 23 دیدگاه

سرمربی لیورپول بعد از بازی عصبانی بود

کلوپ: همه دیدند نیامده‌ایم برای سلامتی ورزش کنیم!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، بعد از تساوی تیمش مقابل چلسی با لحنی عصبانی مصاحبه کرد و گفت از نتیجه راضی است و همه دیدند که تیم او نیامده که برای سلامتی ورزش کند.

کلوپ: همه دیدند نیامده‌ایم برای سلامتی ورزش کنیم!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در هفته اول فصل جدید لیگ برتر به خانه چلسی رفت و در نهایت با تساوی 1-1 به کار خود در این مسابقه پایان داد.

یورگن کلوپ که در طول مسابقه کنار خط طولی زمین اعتراض‌های زیادی به داور داشت و حتی یکی از واکنش‌های او به آنتونی تیلور خبرساز بود بعد از بازی هم با لحنی عصبی مصاحبه کرد.

1909266

کلوپ در این مصاحبه تلویحا از ادامه تلاش‌های لیورپول برای جذب کایسدو خبر داد و در پاسخ به سوالی درباره خرید بازیکن شماره 6 گفت همه می‌دانند تیمش به دنبال چنین بازیکنی است.

کلوپ درباره علت تعویض محمد صلاح و واکنش او که مشخص بود از این تصمیم راضی نیست گفت صلاح خیلی خیلی مهم است ولی او آنقدر رکورد دارد که مربی نمی‌تواند در کوران مسابقه به چنین مسائلی فکر کند.

1909267

بولت پرسپولیسواکنش محمد صلاح به تعویض شدن
ما برای بردن بازی اینجا هستیم. صلاح خیلی خیلی خیلی مهم است. ولی ما باید تصمیم بگیریم. در آن زمان به پاهای شاداب احتیاج داشتیم. صلاح 500 رکورد مختلف دارد. من در جریان مسابقه نمی‌توانم به این مسائل فکر کنم.

بولت پرسپولیسکلوپ از بازی اول تیمش در فصل جدید راضی است؟
این شروع خیلی امیدوارکننده بود. ما طوری بازی کردیم که کسی نمی‌تواند بگوید اینها برای تفریح آمده‌اند! نیامده‌ایم که برای سلامتی ورزش کنیم. ولی بعد از مدتی خودمان درها را برای چلسی باز کردیم. ما تا آخر سخت جنگیدیم و بازی برای هر دو تیم خیلی پرفشار بود. یک امتیاز در خانه چلسی ... اشکالی ندارد.

بولت پرسپولیسآیا ممکن است شاهد یک شماره 6 جدید در لیورپول باشیم؟
در مورد بازیکنان خاص نمی‌شود چیزی گفت. الان می‌بینید که بازار واقعا دیوانه‌وار شده است. اینکه ما دنبال چنین بازیکنی می‌گردیم دیگر راز نیست. همه این را می‌دانند.

دیدگاه‌ها