کد خبر : 1957278 | 23 مرداد 1402 ساعت 00:11 | 52.8K بازدید | 44 دیدگاه

آرائوخو خودش هم نفهمید چرا توپ را با دست گرفت

عجیب‌ترین خطای سال از ستاره بارسا! (عکس)

رونالد آرائوخو، مدافع بارسلونا خوش شانس بود که در نیمه اول بازی با ختافه اخراج نشد.

عجیب‌ترین خطای سال از ستاره بارسا! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا، مدافع عنوان قهرمانی لالیگا، فصل جدید را با دیدار خارج از خانه مقابل ختافه آغاز کرد؛ دیداری که نیمه اول آن گل نداشت اما تا دلتان بخواهد صحنه عجیب و حاشیه داشت.

یکی از اتفاقات عجیب این دیدار اشتباه مضحک رونالدو آرائوخو، مدافع راست بارسلونا، بود که با خوش شانسی از کارت قرمز جان سالم به در برد.

در سی و هشتمین دقیقه از بازی بود که آرائوخو در سمت راست نیمه زمین حریف با یک ارسال بلند مواجه شد؛ او که چند قدم از لب خط جلوتر بود به تصور این که از خط طولی عبور کرده توپ را با دست گرفت.

1909312

این اتفاق در حالی رخ داد که هم توپ و هم مدافع بارسلونا داخل زمین حضور داشتند و بازی نیز در جریان بود. در میان تعجب حاضرین در ورزشگاه سزار سوتو، داور بازی، به دمیدن در سوت خود و اعلام یک خطا بسنده کرد و هیچ جریمه فردی برای آرائوخو در نظر نگرفت.

آرائوخو که مثل یک دروازه‌بان به هوا برخاسته و توپ را در اختیار گرفته بود بلافاصله بعد از فرود آمدن، متوجه اشتباه خود شده و با دست به سر خود زد. داور هم که متوجه این اشتباه او شده بود از دادن کارت زرد خودداری کرد تا اعتراض شدید بازیکنان ختافه را برانگیزد.

دیدگاه‌ها