کد خبر : 1957279 | 23 مرداد 1402 ساعت 02:30 | 29.3K بازدید | 14 دیدگاه

جمشیدی و مهجوری، جوان‌های هفته اول تیم رحمتی

یک بازیکن تستی که در نساجی فیکس شد

بعد از مدت‌ها نساجی با ترکیبی جوان و با بازیکنان پایه پا به لیگ برتر گذاشت.

یک بازیکن تستی که در نساجی فیکس شد

به گزارش "ورزش سه" نساجی مازندران در ورزشگاه خانگی به مصاف "پیکان جوانان" رسول خطیبی رفت و با یک امتیاز از زمین خارج شد. اولین دیدار لیگ برتر در قائمشهر برگزار شد و شاگردان رحمتی در این دیدار به ویژه در نیمه دوم عملکرد مناسبی داشتند. ترکیب اولیه شمالی‌ها یک سورپرایز برای هواداران این تیم داشت. احد جمشیدی بازیکن تیم امید نساجی که با تشخیص رحمتی به تیم بزرگسالان اضافه شده بود از ابتدا در ترکیب این تیم قرار گرفت. این بازیکن ۱۹ ساله موفق شد از رده‌های پایه نساجی و بعد از تست‌گیری با قراردادی سه ساله به تیم اول برسد. در دیدار اول هم جمشیدی با حضور ۷۰ دقیقه‌ای عملکرد قابل قبولی را از خود به جا گذاشت تا رحمتی و هواداران نساجی به آینده او بسیار خوشبین باشند.

1909315

اما این تنها سورپرایز رحمتی برای مقابله با پیکان نبود. نساجی که سال گذشته یکی از مسن‌ترین تیم‌های لیگ برتر بود در این فصل با خانه‌تکانی شدید خودش را به میانه‌های جدول لیگ از نظر میانگین سنی رسانده است. کادرفنی ببرها یک شگفتی دیگر هم در آستین خود داشت. امیرحسین مهجوری دیگر جوان با استعداد نساجی از دقیقه ۷۰ به زمین بازی آمد. حضور او با فرشید اسماعیلی کمک کرد روند بازی برگردد و فشار نساجی روی دروازه پیکان بیشتر شود تا اینکه نساجی روی ضربه ایستگاهی که از خطا روی مهجوری به دست آمد، توانست بازی را به تساوی بکشاند. مهجوری با وجود اینکه کمتر از ۲۰ دقیقه در زمین بود، اثر چشمگیری در روند بازی داشت.

1909313

سرخپوشان در دیدار اول لیگ دو نیمه متفاوت را تجربه کردند. مهدی رحمتی با استفاده از جوانان رده‌های پایه نساجی توانست روند بازی را بین دو نیمه برگرداند و از پیکان سخت کوش امتیاز بگیرد.

با توجه به این دیدار به نظر بازیکنان پایه نساجی که توسط رحمتی به تیم اول آمدند به خوبی توانستند پاسخ اعتماد رحمتی را بدهند و هواداران این تیم و کادر فنی را به آینده امیدوار کنند.

عکاس: معین نادری

دیدگاه‌ها