کد خبر : 1957291 | 23 مرداد 1402 ساعت 00:41 | 56.4K بازدید | 68 دیدگاه

بیرانوند غصه‌دار سکونشینی دروازه‌بان استقلال!

بیرانوند حرف‌های جالب توجهی در مورد محمدرضا خالدآبادی، گلر حال حاضر باشگاه استقلال به زبان آورد.

بیرانوند غصه‌دار سکونشینی دروازه‌بان استقلال!

به گزارش "ورزش سه"، یک فصل درخشش برای خالد ۲۱ساله کافی بود تا مورد توجه باشگاه‌های بزرگ فوتبال ایران قرار بگیرد. او تابستانی خاص را پشت سر گذاشت چراکه با هوادار قرارداد داشت و از استقلال و پرسپولیس نیز پیشنهاد دریافت کرده بود.

با این حال این استقلال بود که با پرداخت رقم رضایت نامه مدنظر باشگاه هوادار، گلر سابق آکادمی پرسپولیس را به خدمت گرفت. اما اوضاع در همین شروع کار برای دروازه‌بان تیم ملی امید در اردوگاه آبی‌ها عجیب شده و او حتی در لیست ۱۸ نفره تیمش برای هفته اول نیز قرار نگرفت و صحبت‌هایی مبنی بر عدم تمایل جواد نکونام به استفاده از وی به گوش می‌رسد.

این درحالی است که پرسپولیس برای جانشینی گوهری در پی جذب خالدآبادی بود اما در نهایت با استقلالی شدن او، یک گلر برزیلی زیر ۲۳سال جذب این تیم شد.

1909332

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس درباره اینکه بحث حضور خالدآبادی در پرسپولیس مطرح بود، گفت: خیلی با او صحبت کردم و گفتم ای‌کاش به پرسپولیس می‌آمدی. قبل از اینکه به استقلال برود، گفتم به پرسپولیس بیا و من کمکت می‌کنم. او در تیم امید ایران هم گلر اول است ولی متاسفانه الان یک سری مسائل درباره خالدآبادی شنیده‌ام که ناراحت می‌شوم.

بیرانوند همچنین گفت: خالدآبادی فصل قبل گلر با کیفیتی نشان داد و دروازه‌بان اول تیم امید ایران است. چند وقت دیگر هم مسابقات انتخابی المپیک را دارند و به نظرم برای آقای عنایتی هم دردسرساز است که بتواند از این گلر استفاده کند.

1909330

بیرانوند که در تابستان صحبت‌هایی مبنی بر جدایی‌اش از پرسپولیس مطرح بود، حالا از علاقه‌اش به پرسپولیسی شدن خالدآبادی گفته است. تصاویر خوش و بش بیرو و خالد در حاشیه نیمه نهایی جام حذفی فصل پیش مورد توجه قرار داشت و آخرین دیدار این دو دروازه‌بان در زمین فوتبال بود.

دیدگاه‌ها