کد خبر : 1957322 | 23 مرداد 1402 ساعت 09:40 | 19.2K بازدید | 17 دیدگاه

خوشحالم پاس گل دادم؛

فرشید اسماعیلی: دوباره در آسیا هستم

هافبک جدید نساجی امیدوار است دوباره در فوتبال ایران و آسیا بدرخشد.

فرشید اسماعیلی: دوباره در آسیا هستم

به گزارش "ورزش سه"، فرشید اسماعیلی یک سال پس از خانه‌نشینی بخاطر آسیب‌دیدگی و پارگی رباط صلیبی که در دوران حضورش در فولاد خوزستان در پیش فصل لیگ بیست و دوم برای او اتفاق افتاد، حالا شرایط جدیدی را در نساجی مازندران تجربه می‌کند و انگیزه زیادی دارد دوباره به دوران اوج برگردد.

این هافبک پیشین استقلال که در ترکیب مسابقه نساجی مازندران در هفته اول لیگ برتر مقابل پیکان حضور نداشت و در نیمه دوم به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمد و پاس گل نجات‌بخش تیمش را در دقایق پایانی داد، به دنبال تکرار درخشش خود در فوتبال ایران است.

اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص حضور در نساجی عنوان کرد: در لیگ قهرمانان آسیا همراه با نساجی مازندران هستم و از طرف دیگر خوشحالم که نخستین بازی من در این تیم با پاس گل شروع شد.

1904381

او ادامه داد: ان‌شاءالله همه چیز به خوبی پیش برود. دوست داشتیم در اولین بازی فصل در قائمشهر مقابل هواداران خودمان با پیروزی برابر پیکان، بازی را پشت سر بگذاریم، ولی این اتفاق نیفتاد.

هافبک جدید نساجی مازندران در خصوص عدم نتیجه‌گیری تیمش مقابل پیکان اظهار کرد: معمولا در چهار، پنج هفته ابتدایی لیگ برتر مسابقات خیلی خوب از آب درنمی‌آید، چون زمان می‌برد بازیکنان از نظر بدنی به شرایط خوبی برسند.

اسماعیلی درباره ارتباط نزدیکی با امیرمهدی جان‌ملکی، مدافع جوان تیمش، ابراز کرد: همه چیز خوب است. شرایط تیم هم رفته‌رفته و بازی به بازی بهتر می‌شود و امیدوارم دل هواداران قائمشهری را شاد کنیم.

دیدگاه‌ها