کد خبر : 1957345 | 23 مرداد 1402 ساعت 09:58 | 46K بازدید | 27 دیدگاه

درخواست باورنکردنی دمبله از بارسا: پول زور!

عثمان دمبله، ستاره فرانسوی، درخواست عجیبی از مدیران بارسلونا برای پرداخت یکی از بندهای پاداشش داشت.

درخواست باورنکردنی دمبله از بارسا: پول زور!

به گزارش "ورزش سه"، دمبله در فاصله یک فصل تا پایان مهلت قراردادش با بارسلونا تصمیم گرفت از این باشگاه جدا شود و به پاری سن ژرمن بیپوندد.
این بازیکن در طول دوران حضورش در نوکمپ جنجال و حواشی بسیاری ایجاد کرد و بارها با مدیران بارسا درگیر شد و در نهایت هم در حالی که همه انتظار تمدید قراردادش را داشتند، این باشگاه را به مقصد پی اس جی ترک کرد.

دوران فوتبال این ستاره فرانسوی در بارسا احتمالا با مصدومیت‌های متعدد و طولانی‌مدتش به یاد آورده خواهد شد که باعث شد او مدت زیادی را دور از میدان فوتبال سپری کند و این موضوع همیشه با انتقادهای بسیاری روبرو بود.

1908756

اما حالا روزنامه اسپورت ادعایی را از سوی دمبله مطرح کرده که باعث تعجب بسیاری شده است. آنها خبر داده‌اند که این بازیکن با وجود مصدومیت در فصل گذشته و حضور نداشتن در 60 درصد دیدارهای بارسا، از مدیران این باشگاه خواسته بود پاداشی که برای حضور در 60 درصد دیدارها تعیین شده بود را به او پرداخت کنند.

این موضوعی بود که از سوی سیسوکو، مدیر برنامه او، بارها خطاب به مدیران بارسا مطرح شده بود و توجیه آنها هم این بود که مصدومیت این بازیکن به دلیل تعلل و کوتاهی یکی از افراد تدارکات این تیم رخ داده است. 

گفته می‌شد که این فرد در رساندن گرم کننده عضلات پا به دمبله کوتاهی کرده و همین موضوع باعث مصدومیت و دوری این بازیکن از میادین شده است و به همین دلیل بارسا باید این بند پاداش را به او پرداخت کند.

دمبله حالا راهی پی اس جی شده تا از فصل آینده با پیراهن این تیم به میدان برود و بارسلونا به دنبال پیدا کردن جانشینی برای او است.

دیدگاه‌ها