کد خبر : 1957348 | 23 مرداد 1402 ساعت 10:23 | 22.5K بازدید | 39 دیدگاه

خاطره جالب مدافع تراکتور از بازگشت پرشورها

حسینی: تی‌تی‌های تراکتور بمب انرژی ما هستند

مدافع پیشین تراکتور تبریز با اشاره به قطعی بودن بازگشت تراکتور به جمع مدعیان لیگ برتر گفت: هیجان در تبریز مانند بمب انرژی می‌ترکد.

حسینی: تی‌تی‌های تراکتور بمب انرژی ما هستند

به گزارش "ورزش سه"، هفته دوم لیگ برتر فوتبال در حالی پیش‌روی تیم‌هاست که بار دیگر تراکتور قرار است حساس‌ترین بازی هفته را برگزار کند.
آنها که در نخستین بازی راهی اصفهان شدند تا شکست سه بر یک مقابل سپاهان را متحمل شوند حالا برای دومین دیدار فصل جاری مقابل پرسپولیس آماده می‌شوند.

سرخپوشان تبریزی در حالی به مصاف پرسپولیس می‌روند که جدال‌های هر دو تیم همیشه با جنجال و حاشیه‌های فراوان همراه بوده است، اما شرایط ابتدای لیگ چاره‌ای جز تفکر پیروزی برای بازیکنان و مربیان و هواداران این تیم باقی نگذاشته است.
خریدهای گران‌قیمت تراکتور باعث پوشیدن پیراهن این تیم بر تن شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، مهدی شیری، سعید آقایی، محمد نادری، امیرحسین حسین‌زاده، سیامک نعمتی و عارف رستمی شد.

حالا آنها برای بازگشت به جمع رقیبان سنتی چاره‌ای جز بردن مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر ندارند.

سید محسن حسینی، مدافع بلندقامت پیشین تراکتور، با اشاره به شرایط این تیم پس از باخت مقابل سپاهان اصفهان از اطمینان بازگشت این تیم به جمع رقابت مدعیان قهرمانی گفت.

بولت تراکتوراسکلت تراکتور تعویض کامل شده است
حسینی شرایط تراکتور و سپاهان اصفهان را در بازی اول لیگ برتر متفاوت دانست. او در این باره گفت: شاید خیلی‌ها بگویند هفته اول لیگ برتر شرایط تیم‌ها تقریبا از لحاظ بدنسازی یکسان است، اما من چنین عقیده‌ای ندارم. تراکتور ترکیب خود را کاملا تغییر داده است اما در سپاهان چنین خبری نبود.
کارشناس فوتبال ایران تاکید کرد: تراکتور نزدیک به ۱۲ بازیکن خود را از دست داده است. محمدرضا اخباری، هادی محمدی و رضا اسدی، محمد عباس‌زاده و… ستون‌های تراکتور در فصل گذشته بودند، اما هیچکدام الان نیستند.

1909452

بولت تراکتورتازه‌واردها قطعا زمان می‌خواهند
حسینی درباره خریدهای دهان‌پرکن تراکتور تاکید کرد: بهترین‌ها آمده‌اند، اما قطعا نیاز به زمان دارند. مهم‌ترین نکته درباره تراکتور تجربه تیمی آنهاست. بازیکنان تراکتور در کوتاه‌ترین زمان ممکن به هماهنگی لازم می‌رسند. تجربه نشان داده است نمی‌توان هماهنگی را در اردوی پیش فصل کسب کرد، بلکه نیاز به بازی‌های رسمی و فشار مسابقات دارد.

بولت تراکتورتراکتور برمی‌گردد

او با اشاره به خاطرات حضورش در تراکتور تبریز یادآور شد: هیچ هواداری مثل من که آرزوی موفقیت تراکتور را دارد نباید ترسی از آینده داشته باشد. تراکتور تبریز بدون شک به شرایط ایده‌آل بازمی‌گردد.

بولت تراکتورتی‌تی‌ها بمب می‌ترکانند

حسینی درباره تأثیر پرشورهای تبریز در بازی‌های خانگی گفت: من مطمئنم پرسپولیس یکی از سخت‌ترین بازی‌هایش را در اتمسفر ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار خواهد کرد. خیلی‌ها تصاویر نه چندان متعارفی از هواداران تراکتور شاید پخش کنند، اما من با چشمانم دیدم آنها یکی از بهترین‌ها هستند. هیچ تیمی مثل آنها ندیدم که به فکر باشگاه و بازیکنان باشد.
او در ادامه با ذکر خاطراتی مشترک گفت: جایگاه «تی تی» در ورزشگاه وجود دارد. آنجا دوآتشه‌های تیم در طول بازی به طور ایستاده تیم خود را یک نفس تشویق می‌کنند. جوی بی نظیر که من به جرأت می‌گویم بعضی از بازی‌های زمان حضورم در تراکتور را فقط با قدرت آنها بردیم. آنها بمب و نارنجک نمی‌ترکانند بلکه خودشان بمب هستند.

دیدگاه‌ها