کد خبر : 1957353 | 23 مرداد 1402 ساعت 10:40 | 5.9K بازدید | 9 دیدگاه

ممی‌زاده: گل‌گهر مدعی فصل جدید خواهد شد

ستاره فصل گذشته آبادانی‌ها ابراز امیدواری می‌کند در تیم جدیدش نیز روند موفقیت خود را دنبال کند.

ممی‌زاده: گل‌گهر مدعی فصل جدید خواهد شد

به گزارش “ورزش سه”، مهدی ممی‌زاده امسال از صنعت نفت آبادان راهی گل گهر سیرجان شد. او که گفته می‌شد از استقلال و پرسپولیس هم پیشنهاد دارد در نهایت در جمع سرمه‌ای‌پوشان سیرجانی قرار گرفت. وی درمورد بازی اول و برد پرگل، گل گهر به خبرنگار ما گفت: خدا را شکر در بازی اول توانستیم سختی‌هایی که در فصل قبل کشیده بودیم و تمرینات سخت و پرفشاری که داشتیم را جواب بگیریم و بازی پرگلی در مقابل فولاد ارائه بدهیم. من هم اولین بازی‌ام با پیراهن گل گهر را انجام دادم و توانستم خودی نشان بدهم. ان‌شاءالله از بازی‌های بعدی برای تیمم شروع به گلزنی کنم.

او درمورد کار زیر نظر مارینوس اوزونیدیس، مربی گل گهر، ادامه داد: مربی امسال ما بسیار باتجربه و بادانش است و مطمئنا روزهای خوبی را خواهیم داشت. قطعا تیم خوبی هستیم و جزء مدعیان خواهیم بود.

این بازیکن در مورد حضور بانوان در ورزشگاه سیرجان که بسیار مورد توجه قرار گرفته بود عنوان کرد: امیدوارم ورود بانوان تا آخر فصل آزاد باشد. خیلی خوشحال می‌شویم. از بانوان سیرجان تشکر می‌کنم که برایمان کم نگذاشته‌اند و با حضور در استادیوم جو فوق‌العاده‌ای را شکل داده و از تیم حمایت کردند.

ممی زاده در پایان افزود: امیدوارم فصل خیلی خوبی داشته باشیم. به هر حال سیرجان در چند سالی که در لیگ برتر بود هر سال مدعی بود. اگر چه امسال کار بسیار عجیب و غریب و سخت است، اما در این بین ما حرف‌های زیادی برای گفتن داریم که امیدوارم از پس آن بر بیاییم.

دیدگاه‌ها