کد خبر : 1957354 | 23 مرداد 1402 ساعت 10:42 | 32.2K بازدید | 5 دیدگاه

دو شکست و حضور در قعر جدول لیگ یک

روزهای سخت بازیکن ایرانی در انگلستان

مدافع ایرانی فوتبال انگلستان بعد از تحمل دو شکست پیاپی روزهای خوبی را همراه تیمش سپری نمی‌کند.

روزهای سخت بازیکن ایرانی در انگلستان

به گزارش "ورزش سه" ویکوم واندررز که در رقابت‌های لیگ یک فوتبال انگلستان حضور دارد در دومین هفته از رقابت‌های این دوره در یک مسابقه خارج از خانه با نتیجه 3-0 برابر لینکلن سیتی شکست خورد  و بدون امتیاز در رده بیست و سوم قرار گرفت. رایان تفضلی، مدافع ایرانی تیم ویکوم، که در بازی اول فصل برابر اکسترسیتی در ترکیب حضور نداشت در این بازی نود دقیقه بازی کرد. 
با این حال ویکوم واندررز با این شکست دومین باختش در فصل جدید و همچنین پنجمین بازی پیاپی بدون بردش (با احتساب سه بازی آخر فصل گذشته) را پشت سر گذاشت. در این مسابقه که رایان تفضلی یکی از سه مدافع تیمش بود و در سمت چپ خط دفاعی بازی می کرد در نیمه اول در کنار کریس فورینو و ریچارد کیوگ نمایش خوبی داشت و بارها تیمش را از حملات خطرناک نجات داد. با این حال از دقیقه 68 تا 75 این لینکلن بود که سه بار این خط دفاعی را باز کرد و به گل رسید.

این اولین بار از پاییز سال 2020 است که ویکوم واندرز دو بازی ابتدایی فصل خود را با شکست پشت سر می‌گذارد. ضمن اینکه آنها چهارمین بازی بدون برد خود را برابر لینکلن پشت سر  گذاشتند. این تیم در بازی بعدی روز چهارشنبه باید به مصاف لیتون اورینت برود. 

1909456

لیگ یک فوتبال انگلستان سومین رده از فوتبال این کشور بعد از لیگ برتر و چمپیونشیپ است. سه تیم اول در پایان فصل از این لیگ به چمپیونشیپ می‌روند و چهار تیم نیز به لیگ دسته دو سقوط می‌کنند.

رایان تفضلی، مدافع ایرانی و 31 ساله، نیز از سال 2020 به این باشگاه پیوسته و توانسته در 87 مسابقه  9 گل به ثمر رسانده و 4 پاس گل را نیز به نام خودش ثبت کند. او همراه ویکوم 20 بازی در چمپونشیپ انجام داده 2 گل زد و 2 پاس گل نیز داشت ضمن اینکه همراه این تیم 90 دقیقه در بازی اف ای کاپ برابر پریستون به میدان رفت. این بازیکن پیش از این نیز با لباس هال سیتی توانسته بود در 15 مسابقه در چمپیونشیپ دومین لیگ معتبر فوتبال انگلستان بازی کرده و یک پاس گل هم بدهد.
رایان تفضلی‌زاده پدری ایرانی و مادری انگلیسی دارد و زاده لندن است. این مدافع وسط  فوتبالش را از آکادمی ساوتهمپتون آغاز کرد و علاوه بر هال سیتی و ویکوم واندرز سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌هایی چون سالزبری سیتی و پیتر بورو یونایتد را هم دارد.

دیدگاه‌ها