کد خبر : 1957365 | 23 مرداد 1402 ساعت 11:47 | 10.9K بازدید | 6 دیدگاه

انگار یک جلسه محرومیت کم بود

رحمتی و 180 دقیقه تبعید تلخ از نیمکت

از دست رفتن دو بازی مهم در لیگ برتر حاصل کارت قرمزی است که رحمتی از داور مسابقه گرفت.

رحمتی و 180 دقیقه تبعید تلخ از نیمکت

به گزارش "ورزش سه" بر اساس اعلام رأی کمیته انضباطی مهدی رحمتی به خاطر اتفاقات بازی نساجی برابر پیکان در هفته اول رقابت‌های بیست و سومین دوره لیگ برتر، با یک جلسه محرومیت از همراهی تیمش مواجه شده است. این در حالی است که او یک کارت قرمز از داور هم گرفته و این به معنای این است که سرمربی این فصل نساجی دو بازی بعدی تیمش را از دست می‌دهد.
نساجی در هفته دوم چهارشنبه شب میهمان مس رفسنجان است و در هفته سوم نیز باید در قائمشهر از گل گهر میزبانی کند. این در حالی است که مهدی رحمتی براساس حکم کمیته انضباطی در این دو مسابقه روی نیمکت تیمش نمی‌تواند بنشیند. نکته اینجاست که آرای صادر شده از سوی کمیته انضباطی از حیث محرومیت قطعی‌اند.

1907428

نساجی با توجه به حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا فصل سختی را پیش‌رو دارد. آنها در بازی اول توانستند از یک شکست خانگی برابر پیکان با ضربه سر دقایق پایانی وحید محمدزاده بگریزند، اما دو بازی دشوار در دو هفته بعدی پیش‌رو دارند. مس رفسنجان با ساکت الهامی تیمی متحول شده است و گل گهر نیز با نتیجه خوبی که در هفته اول رقابت‌ها گرفت نشان داد می‌تواند یکی از تیم‌های مهم این فصل از رقابت‌ها باشد.

دیدگاه‌ها