کد خبر : 1957409 | 23 مرداد 1402 ساعت 13:52 | 55.8K بازدید | 65 دیدگاه

اقدام عجیب رونالدو: حریف در نقش حوله! (عکس)

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر، در اقدامی عجیب عرق تنش را به صورت بازیکن الهلال پاشید.

اقدام عجیب رونالدو: حریف در نقش حوله! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو موفق شد اولین جام قهرمانی‌اش با پیراهن النصر را پس از غلبه بر الهلال در فینال جام باشگاه‌های عرب به دست آورد.

او نقشی کلیدی در این پیروزی ایفا کرد، چرا که موفق شد دو گل حساس و تماشایی در این دیدار به ثمر برساند که منجر به پیروزی و قهرمانی تیمش شد و او را به اولین جامش که مدت زیادی منتظرش بود رساند.

این بازیکن در جریان این بازی حواشی بسیاری را رقم زد که معروف‌ترین آن اعتراض به عدم دریافت جایزه بهترین بازیکن زمین بود که با وجود درخشش او، به میلینکوویچ ساویچ اهدا شد. 

1909529

اما حالا تصاویری منتشر شده که نشان می‌دهد این ستاره پرتغالی رفتار بسیار عجیبی با یکی از بازیکنان الهلال داشته که تعجب و واکنش بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی را در پی داشته است.

رونالدو روی یک صحنه منتظر ارسال ضربه آزاد است و در همین حین دستش را زیر پیراهنش می‌برد، چند ثانیه نگه می‌دارد و سپس عرق روی تنش را به صورت بازیکن الهلال می‌کشد که باعث تعجب این بازیکن هم می‌شود.

به نظر می‌رسد که رفتارهای این‌چنینی از سوی این ستاره سابق یونایتد باعث شده که بسیاری درخشش او و به طول مثال دو گلی که در این بازی زد را نبینند، اما چنین رفتارهایی کاملا به چشم هواداران و تماشاگران خواهد آمد.

دیدگاه‌ها