کد خبر : 1957446 | 23 مرداد 1402 ساعت 16:38 | 15.9K بازدید | 20 دیدگاه

پاسخ تاج به افزایش سهمیه بزرگسال: ان‌شاءالله!

مجری مراسم قرعه‌کشی لیگ دسته اول از مهدی تاج درخواست کرد سهمیه بزرگسال تیم‌ها را افزایش بدهند.

پاسخ تاج به افزایش سهمیه بزرگسال: ان‌شاءالله!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از دردسرهای بزرگی که برای تیم‌های باشگاهی فوتبال ایران در فصل جاری ایجاد شده به کاهش سهمیه بزرگسال برمی‌گردد. بر اساس قوانین جدید هر تیم مجاز است 19 بازیکن بزرگسال (سال گذشته 20 بازیکن بود) به خدمت بگیرد و امسال خبری از سه سهمیه زیر 25 سال که تا فصل گذشته وجود داشت، نخواهد بود.

از این رو باشگاه‌های مختلف از دسته‌های برتر، اول و دوم اعتراض‌های مختلفی به کاهش سهمیه‌های بزرگسال داشته‌اند. قانون موجود همچنین باعث شده تا تعداد زیادی از بازیکنان بزرگسال از دسته‌های خود بیرون بمانند و مشکلاتی برای آنها ایجاد شود.

در چنین شرایطی مجری تلویزیونی مراسم قرعه‌کشی لیگ دسته اول وقتی صحبت‌های مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال، تمام شد، درخواست جالبی از او انجام داد. این مجری گفت: «من از آقای تاج و همکارانشان می‌خواهم فکری به حال سهمیه بزرگسال تیم‌ها کنند. اکنون حدود 200، 300 بازیکن در دسته‌های مختلف فوتبال ایران بیرون مانده‌اند، این نفرات درآمدی جز فوتبال ندارند و زندگی‌شان با مشکلاتی همراه شده است. آنها درخواست‌های زیادی دارند و من به نمایندگی از صداوسیما خواهش می‌کنم که فکری به حال این ماجرا کنید.»

این مجری وقتی دید مهدی تاج پاسخی به این درخواست نمی‌دهد از او سوال کرد: «آقای تاج امکانش هست فکری به حال این مسئله کنید؟»

جواب رییس فدراسیون فوتبال فقط یک «ان‌شاءالله» بود. با این حال و با توجه به شروع مسابقات لیگ برتر، بعید است هیئت رییسه فدراسیون فوتبال تغییری در قوانین موجود بدهد و اقدام به افزایش سهمیه بزرگسال باشگاه‌ها کند. هرچند که هنوز زمان نقل و انتقالات به طور رسمی تمام نشده و تیم‌ها برای جذب بازیکن جدید زمان دارند.

دیدگاه‌ها