کد خبر : 1957451 | 23 مرداد 1402 ساعت 16:57 | 46.5K بازدید | 21 دیدگاه

گواردیولا برنامه نقل و انتقالاتی تن‌هاخ را به هم ریخت!

روزنامه آلمانی بیلد اعلام کرد بایرن مونیخ از فروش بنجامین پاوارد کاملا منصرف شده و به منچستریونایتد اعلام کرد که دیگر برای خرید این مدافع پیشنهاد ارسال نکند.

گواردیولا برنامه نقل و انتقالاتی تن‌هاخ را به هم ریخت!

به گزارش "ورزش سه"، دیروز خبر رسید که منچستریونایتد که مدتی بود پشت پرده برای به خدمت گرفتن بنجامین پاوارد تلاش می‌کرد اولین پیشنهاد رسمی‌اش برای او را به باشگاه بایرن ارسال کرده است.

رسانه‌ها در آلمان از رد شدن این پیشنهاد توسط بایرن خبر دادند و گفتند مدیران این باشگاه آلمانی به دلیل کم بودن مبلغ پیشنهادی شیاطین سرخ با پیشنهاد آنها مخالفت کرده‌اند.

اما گزارش امروز روزنامه بیلد مدعی است که علت واقعی پاسخ منفی بایرن مونیخ به پیشنهاد یونایتد نه مسائل مالی بلکه نگرانی‌های فوتبالی است. بایرن مونیخ حالا که از به خدمت گرفتن کایل واکر از منچسترسیتی کاملا ناامید شده نمی‌خواهد پاوارد را از دست بدهد، چرا که می‌ترسد در سازمان دفاعی با مشکل مواجه شود.

1909591

بیلد می‌گوید توماس توخل که فصل گذشته را به عنوان سرمربی چلسی آغاز کرده بود در لیگ برتر بازی کایل واکر از منچسترسیتی در پست دفاع راست را بسیار پسندیده بود و این مدافع انگلیسی را یکی از بهترین دفاع راست‌های حال حاضر دنیا می‌دانست.

او از زمان پیوستن به بایرن به مدیران باشگاه برای خرید واکر اصرار داشت و او را بهترین راه‌حل برای جناح راست تیمش می‌دانست. اما بایرن امسال تابستان هر چه تلاش کرد تا سیتی را برای فروش واکر راضی کند به در بسته پپ گواردیولا برخورد کرد و مدیران بایرن در نهایت به توخل اطلاع دادند که باید قید به خدمت گرفتن این مدافع انگلیسی را بزند.

با اینکه پاوارد از شرایط خود در بایرن راضی نیست و به این باشگاه فشار آورده تا با انتقالش به منچستریونایتد موافقت کنند، اما توخل حالا که واکر را دست‌نیافتنی می‌بیند، به هیچ وجه قصد از دست دادن پاوارد را ندارد.

دیدگاه‌ها