کد خبر : 1957458 | 24 مرداد 1402 ساعت 02:44 | 22K بازدید | 9 دیدگاه

سیروس و باتجربه‌هایش

کهنه‌سوارهای فوتبال خوزستان در استقلال

سید سیروس پورموسوی امیدوار است تا دو بازیکن باتجربه تیمش بتوانند با بازگشت به روزهای اوج، عصای دستش شوند.

کهنه‌سوارهای فوتبال خوزستان در استقلال

به گزارش ورزش سه، احمد عبدالله زاده و رحیم زهیوی دو‌ بازیکن باتجربه استقلال خوزستان که سابقه بازی در فولاد خوزستان را دارند فرصت حضور در دیدار نخست این تیم برابر شمس آذر را نیافتند. این دو بازیکن که سابقه حضور در اردوی تیم ملی در زمان کارلوس کی‌روش را دارند، با تجربه خود می‌خواهند به دوران درخشش خود باز گردند و دست پورموسوی را در بازگشت به لیگ برتر بگیرند.

زهیوی پس از مدت‌ها دوری از فوتبال به خلیج فارس رفت و پس از درخشش در چند بازی ابتدایی، در مسابقات پایانی این تیم حضور نداشت، تیمی که در پایان موفق شد با هدایت موسی قنواتی در لیگ یک بماند. زهیوی حالا به لیگ برتر بازگشته و تنها عضوی از مثلث مرگبار سوسنگردی لیگ پانزدهم است که اکنون در لیگ حضور دارد. مهدی زبیدی و حسن بیت سعید نیز هنوز تیم آینده خود را معرفی نکرده‌اند و شنیده می‌شود که استقلال ملاثانی مقصد بعدی آن‌هاست.

1909606

احمد عبدالله زاده سال گذشته پس از نیم‌فصل حضور در فولاد و دو‌گلی که برای تیمش زد، با نظر نکونام از فولاد جدا شد و سپس به نساجی پیوست. این هافبک اهل شوش در نساجی نتوانست جایگاهش را تثبیت کند و بازی‌ کمی برای این تیم انجام داد. حالا او با شماره ۲۰ به اهواز بازگشته و منتظر اولین فرصت برای حضور در میدان است.

دیدگاه‌ها