کد خبر : 1957466 | 23 مرداد 1402 ساعت 17:55 | 27.7K بازدید | 36 دیدگاه

سه غایب بزرگ سیتی برای فتح جام چهارم

منچسترسیتی فهرست 22نفره بازیکنان خود برای شرکت در سوپرجام اروپا را اعلام کرد. در این فهرست منچسترسیتی سه غایب بزرگ به چشم می‌خورد.

سه غایب بزرگ سیتی برای فتح جام چهارم

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی چهارشنبه شب در بازی سوپرجام اروپا به مصاف سویا می‌رود. باشگاه انگلیسی دقایقی پیش فهرست 22نفره بازیکنانش که برای سفر به یونان و شرکت در سوپرجام از طرف پپ گواردیولا انتخاب شده‌اند را اعلام کرد.

منچسترسیتی که فصل گذشته قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده پس فردا شب در آتن یونان به مصاف سویای اسپانیا می‌رود که فصل گذشته قهرمان لیگ اروپا شده است. شاگردان پپ گواردیولا که فصل گذشته سه‌گانه‌ای تاریخی ثبت کردند امیدوارند با پیروزی بر سویا جام دیگری به کارنامه‌شان اضافه کنند.

1909618

کاروان منچسترسیتی امشب با پروازی راهی آتن می‌شود. شاگردان پپ فردا در استادیوم گئورگیس کاریاسکاکیس تمرین می‌کنند و چهارشنبه شب برای اولین بار در تاریخ باشگاه در سوپرجام اروپا به میدان می‌روند.

1909617

در فهرست 22نفره منتشر شده از طرف منچسترسیتی نام سه غایب بزرگ به چشم می‌خورد. کوین دی‌بروینه، روبن دیاز و برناردو سیلوا.

کوین دی‌بروینه که در اولین بازی فصل سیتی در لیگ برتر مقابل برنلی در میانه مسابقه احساس ناراحتی کرده و از زمین بیرون رفت از ناحیه همسترینگ مشکل دارد و به همین علت از فهرست خط خورده است. روبن دیاز هم به دلیل ضربه‌ای که چندی پیش به سرش وارد شده از فهرست کنار گذاشته شده است. گفته می‌شود دیاز از اواخر ماه آگوست به ترکیب سیتی برمی‌گردد. بر اساس اعلام رسانه‌های نزدیک به سیتی، علت عدم حضور نام برناردو سیلوا در این فهرست بیماری او که شبیه به سرماخوردگی توصیف شده بوده است.

دیدگاه‌ها