کد خبر : 1957471 | 23 مرداد 1402 ساعت 18:25 | 24.4K بازدید | 27 دیدگاه

ادعای متفاوت سرپرست سازمان لیگ:

پرسپولیس - ذوب‌آهن، با حضور تماشاگران

سرپرست سازمان لیگ اعلام کرد هواداران از هفته سوم لیگ برتر در استادیوم آزادی حضور پیدا خواهند کرد.

پرسپولیس - ذوب‌آهن، با حضور تماشاگران

به گزارش ورزش سه، مسابقه پرسپولیس و آلومینیوم اراک در چارچوب رقابت‌های هفته اول لیگ برتر به دلیل بازساری ورزشگاه آزادی بدون حضور تماشاگران برگزار شد و در تقابل استقلال و ملوان در هفته دوم نیز همین اتفاق تکرار خواهد شد.

در روزهای اخیر صحبت‌های مختلفی درباره زمان حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی منتشر شد و سرپرست شرکت توسعه و تجهیز نیز اعلام کرد این استادیوم از حدود ۲۰ روز دیگر شرایط میزبانی از هواداران را نخواهد داشت.

با این حال محمدرضا کشوری‌فرد در حاشیه مراسم قرعه‌کشی لیگ دسته اول در این باره گفت: تعمیرات استادیوم آزادی در جریان است اما تماشاگران می‌توانند در قسمتی از استادیوم حاضر شوند. امیدواریم که مشکلاتی که آن هفته وجود داشت، این هفته حل شود و از هفته سوم تماشاگران حضور پیدا کنند.

ویدئو: 307744

او سپس در پاسخ به این سوال که آیا حضور هواداران در هفته سوم قطعی است، گفت: با نظرات مراجع ذی‌صلاح، احتمالا از هفته سوم هواداران می‌توانند در استادیوم حضور پیدا کنند.

در صورتی که ادعای محمدرضا کشوری‌فرد درست باشد، دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن در هفته سوم لیگ برتر اولین مسابقه‌ فصل جدید خواهد بود که در حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها