کد خبر : 1957482 | 24 مرداد 1402 ساعت 03:20 | 10.7K بازدید | 5 دیدگاه

نصیری: امیدوارم جواب اعتماد الهامی را بدهم

تشکر ویژه از کاپیتان: او رفاقت در تیم ایجاد کرد

مدافع مس رفسنجان امیدوار است همراه این تیم بتواند لیگ برتری موفق‌تر از سال گذشته را سپری کند.

تشکر ویژه از کاپیتان: او رفاقت در تیم ایجاد کرد

به گزارش ورزش سه، مس رفسنجان هفته اول را با یک تساوی خارج از خانه آغاز و حالا خودش را برای بازی احتمالا جذاب چهارشنبه شب برابر نساجی آماده می‌کند. مس یکی از 5 تیمی بود که در کنار هوادار، استقلال، پرسپولیس و گل گهر توانست هفته اول را بدون گل خورده پشت سربگذارد.  مجید نصیری مدافع این تیم  در مورد بازی با هوادار گفت: به بچه‌ها خسته نباشید می‌گویم. به نظر من بازی خوبی بود. می‌توانستیم برنده از بازی بیرون بیاییم. اگر فرصت بیشتر داشتیم می‌توانستیم سه امتیاز را بگیریم اما نشد ولی برای بازی اول شرایط خیلی خوب بود. هنوز برای بهتر شدن جا داریم و برخی از بچه‌ها تازه به ما اضافه شدند و طبیعتا کمی زمان نیاز دارد که به شرایط ایده آل برسیم. بازی به بازی سعی می‌کنیم بهتر و هماهنگ‌تر شویم." 
مدافع مس که فصل جدید را با حضور در ترکیب اصلی آغاز کرد در این مورد و اینکه سال قبل بازی کمتری به او میرسید  به اعتماد ساکت الهامی اشاره کرده و گفت: ابتدا جا دارد از آقای ربیعی و کادرشان تشکر کنم. خوشبختانه آقای الهامی به من اعتماد کردند و من هم تمام سعی خود را می کنم که بتوانم جواب این اعتماد را بدهم . می‌خواهم بهترین عملکرد را داشته باشم که بتوانم به موفقیت تیم کمک کنم." 

1909642

او با اشاره به چهارمین سال حضور در مس و هماهنگی با دیگر بازیکنان گفت: این چهارمین سال حضور من در تیم مس رفسنجان است و اعتراف می‌کنم که امسال رفاقت و رابطه خیلی خوبی بین بازیکنان وجود دارد. جا دارد از آقا محسن (آذرباد) کاپیتان مان تشکر کنم که باعث شدند ارتباط بین بازیکنان جوان‌تر و بزرگ‌تر با صمیمیتی که وجود دارد شکل بگیرد. به نظرم ایشان خیلی کمک کردند که رفاقت خیلی خوبی داشته باشیم و این رفاقت در کل تیم این رفاقت وجود دارد وخوشخبتانه فضای خیلی خوبی در تیم حاکم است." 
این بازیکن در مورد حواشی که برای حامد لک در بازی گذشته با هوادار به وجود آمد، گفت: "به نظرم یک اتفاق عادی فوتبالی بود. چنین اتفاقاتی طبیعی است و می‌تواند برای هر شخصی بیفتد. شاید برای من هم پیش بیاید و فکر می‌کنم طبیعی است."   
نصیری همچنین گفت: "امیدوارم امسال همانند سال‌های قبل روند صعودی پیشرفت را ادامه بدهیم و آخر فصل از جایگاهی که داریم لذت ببریم."

مدافع مس رفسنجان در پایان درباره رویارویی با نساجی در هفته دوم لیگ برتر افزود: "بازی بسیار سختی با نساجی داریم. آنها نماینده ایران در آسیا هستند و امسال شرایط متفاوتی را نسبت به سال گذشته تجربه می‌کنند. با اینکه برای موفقیت در این بازی تلاش می‌کنیم اما می‌دانیم کارمان دشوار است و برای کسب موفقیت باید تلاش چشمگیری انجام بدهیم‌. امیدوارم بتوانیم هواداران خوبمان را خوشحال کنیم."

دیدگاه‌ها