کد خبر : 1957485 | 23 مرداد 1402 ساعت 19:02 | 29.6K بازدید | 30 دیدگاه

تاکتیک هوشمندانه سرمربی بارسا در نشست خبری

فرار ژاوی از محرومیت سنگین: کارلتو همین‌ها را گفته بود!

ژاوی با وجود انتقادهای بسیار تندی که به داوری بازی دیشب بارسا و ختافه و همینطور لالیگا داشت با محرومیت طولانی‌مدت مواجه نخواهد شد.

فرار ژاوی از محرومیت سنگین: کارلتو همین‌ها را گفته بود!

به گزارش "ورزش سه"، بازی دیشب بارسلونا و ختافه با جنجال‌های زیادی همراه بود و در نهایت با اخراج ژاوی، سرمربی بارسا و آرائوخو بازیکن این تیم منجر شد.

سرمربی بارسلونا از داوری این بازی بسیار خشمگین بود به خصوص بعد از آنکه به عقیده او یک پنالتی از تیمش در وقت‌های تلف‌شده انتهای بازی دریغ شد. پنالتی‌ای که می‌توانست سه امتیاز شیرین نصیب بارسا کند.

ماجرا این بود که تعادل آرائوخو در محوطه جریمه ختافه به هم خورد و حتی در صحنه‌های آهسته مشخص بود که روی آرائوخو خطا صورت گرفته است. اما داور بعد از بررسی با VAR اعلام کرد پیش از این صحنه گاوی مرتکب خطای هند شده و در نتیجه پنالتی به سود بارسا اعلام نشد.

1909647

البته ژاوی به دلیل اعتراض‌های شدیدش در دقیقه 70 اخراج شده بود و در این صحنه کنار زمین حضور نداشت. اما خشم سرمربی بارسا آنقدر شدید بود که او در نشست خبری شدیدترین انتقادها را به داور بازی و لالیگا داشت. ژاوی گفت داور خطای هند گاوی را از خودش درآورده و گفت این بازی برای لالیگا مایه شرمساری بوده است.

1909648

بعد از نشست خبری توفانی ژاوی تخمین زده می‌شد که او از طرف لالیگا با محرومیتی سنگین مواجه شود. اما روزنامه موندو دپورتیوو در گزارشی با نظرخواهی از کارشناسان داوری می‌گوید سرمربی بارسا تنها با محرومیتی 2 جلسه‌ای روبرو خواهد شد که ناشی از اخراج او در دقیقه 70 مسابقه است و از محرومیت طولانی‌تر خبری نخواهد بود.

موندو دپورتیوو می‌گوید ژاوی با هوشمندی بدون اینکه از داور مسابقه سزار سوتو خرادو اسم بیاورد تنها لالیگا را هدف گرفته بود و بعید است کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال علیه او به کمیته انضباطی شکایت کند.

این روزنامه در ادامه اشاره کرد که فصل گذشته کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، صحبت‌های مشابهی علیه داوری و لالیگا انجام داد و با محرومیت مواجه نشد. فدراسیون فوتبال اسپانیا به همین دلیل از تنبیه ژاوی خودداری خواهد کرد تا به جانبداری متهم نشود.

دیدگاه‌ها