کد خبر : 1957487 | 23 مرداد 1402 ساعت 19:07 | 11.2K بازدید | 7 دیدگاه

کاری می‌کنیم که هیچ تیمی انصراف ندهد؛

هشدار تند مرد مهربان سازمان لیگ

سهیل مهدی از جرایم سنگین برای تیم‌هایی که از حضور در زمین مسابقه انصراف بدهند خبر داد.

هشدار تند مرد مهربان سازمان لیگ

به گزارش "ورزش سه"، در سال‌های اخیر در بسیاری از بازی‌های لیگ یک، شاهد عدم حضور یک تیم و اعلام نتیجه انضباطی بوده‌ایم. این اتفاق حتی باعث حذف امید وحدت خراسان در فصل پیش از جدول شد. حال رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ از جرایم سنگین برای تیم‌های خاطی خبر داد.

سهیل مهدی در خصوص قرعه کشی لیگ یک کفت: از همه همکارانم در سازمان لیگ تشکر می‌کنم امیدوارم رقابت‌های خوبی پیش رو داشته باشیم و با نظم و کیفیت خوبی بتوانیم که هواداران خوب تیم‌های لیگ یک را راضی نگه داریم.

او در مورد ماجرای عدم حضور تیم‌ها در زمین بیان کرد: هر تیمی که وارد رقابت‌ها می‌شود باید بضاعت خود را بسنجد اما با جرایم انضباطی که در نظر گرفته شده، اتفاقی برای تیم‌ها در فاصله کم می‌افتد که تیم‌ها بدانند وقتی وارد رقابت می‌شوند، باید به روح رقابت‌ها احترام بگذارند و تا آخرین روز کنار هم باشند‌. برد و باخت یک بحث است و احترام به مسابقات تا روز آخر بحث دیگر.

ویدئو: 307756

او در مورد مشخص نشدن تکلیف چند تیم لیگ یکی گفت: ما به هرحال مسابقات را پیش می‌بریم و به نظرم تیمی که الان درگیر جابجایی است و کادرفنی و بازیکنانش را مشخص نکرده، خودش بیشتر ضرر می‌کند. زمان‌بندی ما محدود است و باید تیم‌ها خودشان را برسانند.

او در مورد جریمه برای تیم‌هایی که در مسابقه شرکت نمی‌کنند گفت: دو بازی به صورت متوالی یا حتی متناوب حضور نداشته باشند و شرایط‌شان قابل قبول نباشد، از جدول رقابت‌ها خارج و دو رده سقوط می‌کنند.

دیدگاه‌ها