کد خبر : 1957506 | 24 مرداد 1402 ساعت 03:15 | 30.3K بازدید | 4 دیدگاه

دلیل استعفای مانچینی مشخص شد: شوک مرگ رفیق!

ماریانا مانچینی، مادر روبرتو مانچینی، می‌گوید پسرش نتوانسته با غم از دست دادن جانلوکا ویالی کنار بیاید.

دلیل استعفای مانچینی مشخص شد: شوک مرگ رفیق!

به گزارش "ورزش سه"، مانچینی روز گذشته در اقدامی غیر منتظره تصمیم گرفت از سمتش به عنوان سرمربی تیم ملی ایتالیا کناره‌گیری کند و به پنج سال حضورش روی نیمکت این تیم خاتمه دهد. 

او در طول مدت این پنج سال در 61 بازی هدایت تیم ملی کشورش را برعهده داشت و موفق شد جام قهرمانی رقابت‌های جام ملت‌های اروپای 2020 را هم برای آنها به ارمغان بیاورد. 

گفته می‌شود که او با تیم ملی عربستان به توافق رسیده تا قراردادی سه ساله و هنگفت با فدراسیون فوتبال این کشور امضا کند و این موضوع باعث عصبانیت و ناراحتی بسیاری از هواداران تیم ملی ایتالیا در فاصله کمتر از یک سال تا شروع مسابقات یورو 2024 شده است. 

1909208

مادر مانچینی در گفتگو با کالچومرکاتو درباره این تصمیم اظهار داشت: «من هیچ چیز نمی‌دانم، قسم می‌خورم. همین الان از دخترعمویم فهمیدم این اتفاق افتاده است. او چند دقیقه قبل تماس گرفت و گفت که تلویزیون اعلام کرده که روبرتو از سمتش استعفا داده است. من هم شگفت‌زده شدم. 

باید این را به شما بگویم که ما و روبرتو هرگز درباره مسائل کاری صحبت نمی‌کنیم. او در حال حاضر برای تعطیلات به فرانسه رفته است. من مطمئنا با او صحبت خواهم کرد و سعی می‌کنیم درک کنیم که چرا چنین تصمیمی گرفته شده است.»

او با اشاره به ناراحتی شدید و تاثیر عمیق مرگ ویالی روی پسرش گفت: «درست است. روبرتو قلب خیلی بزرگی دارد. او هرگز نتوانست با مرگ ویالی کنار بیاید و هنوز شوکه و ناراحت است. او وابستگی زیادی به ویالی داشت.»‌

دیدگاه‌ها