کد خبر : 1957513 | 23 مرداد 1402 ساعت 20:46 | 23.8K بازدید | 8 دیدگاه

نبرد بهترین خط دفاع و خط حمله جام جهانی؛

دختران بتنی فوتبال جهان در نیمه نهایی

نبرد تیم ملی زنان سوئد و اسپانیا در مرحله نیمه نهایی جام جهانی زنان، تقابل بهترین خط دفاع و خط حمله این مسابقات است.

دختران بتنی فوتبال جهان در نیمه نهایی

به گزارش “ورزش سه”، ظهر فردا مرحله نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۳ زنان با دیدار سوئد و اسپانیا آغاز خواهد شد و دو تیم از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

شاگردان خورخه ویلدا درحالی آماده مصاف با تیم ملی سوئد می‌شوند که در پنج دیدار گذشته خود چهار پیروزی و یک شکست سنگین چهار بر صفر را در مرحله گروهی برابر ژاپن متحمل شدند. اما شاید مهم‌ترین ویژگی اسپانیا برای صعود به مرحله نیمه نهایی خط حمله این تیم باشد.

1909694

شاگردان ویلدا به جز دیدار برابر ژاپن که ناکام بودند، در تمام چهار دیدار دیگر برابر زامبیا، کاستاریکا، هلند و سوئیس درخشان ظاهر شدند و در طول تنها چهار دیدار موفق به زدن ۱۵ گل شدند!

از سوی مقابل سوئد هم به جز دیدار برابر آمریکا که نتیجه آن صفر بر صفر شد، در تمام چهار دیدار دیگر خود گلزنی کرده است و آن‌ها نیز با به ثمر رساندن ۱۲ گل در چهار مسابقه، بازی‌های پُرگلی را پشت سر گذاشتند.

1909703

در خط دفاع اما وضعیت سوئد به مراتب بهتر از اسپانیا است؛ آن‌ها تنها دو بار در دو دیدار، در طول این جام جهانی دروازه‌شان باز شده که هر دو بار هم با پیروزی دو بر یک زمین را ترک کردند.

1909704

اسپانیا اما در سه دیدار دروازه خود را باز شده دیده که در مجموع ۶ بار دروازه این تیم باز شده است. هرچند که چهار گل از مجموع این ۶ گل را ژاپن در مرحله گروهی وارد دروازه این تیم کرده است.

گفتنی است که سوئد و انگلیس هر دو با خوردن تنها دو گل در پنج بازی گذشته، عنوان بهترین خط دفاعی این رقابت‌ها را تا اینجای رقابت‌ها در اختیار دارند.

دیدگاه‌ها