کد خبر : 1957518 | 23 مرداد 1402 ساعت 20:59 | 9.5K بازدید | 8 دیدگاه

خیلی دیر جمع شدیم اما جبران می‌کنیم

سیدسیروس بازی با آلومینیوم را فلسفی کرد!

سرمربی استقلال خوزستان می‌گوید تیم او دیر تشکیل شده و به تمرینات بیشتر نیاز دارد.

سیدسیروس بازی با آلومینیوم را فلسفی کرد!

به گزارش "ورزش سه"، هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر از فردا آغاز می‌شود و در یکی از این مسابقات، استقلال خوزستان در اراک میهمان آلومینیوم است. سرمربی آبی پوشان می‌گوید با توجه به شناختی که از سرمربی حریف دارد، انتظار می‌رود بازی زیبایی را شاهد باشیم.

سیروس پورموسوی در ویدیویی که توسط رسانه رسمی استقلال خوزستان منتشر شد، درباره این دیدار گفت: ابتدا از باشگاه آلومینیوم اراک بابت مهمان نوازی که انجام دادند، تشکر می کنم. آنها زمین تمرین را در اختیار ما قرار دادند. با توجه به شناختی که از آقای حسینی و همکارانش در کادرفنی آلومینیوم اراک دارم، امیدوارم فوتبال تماشاگرپسند و زیبایی را از هر دو تیم ببینیم.

ویدئو: 307773

وی گفت: طبیعتا بعد از مساوی که در اهواز برابر شمس آذر قزوین داشتیم، سعی کردیم روی نقاط ضعف و قوت تیم کار بکنیم. خدا را شکر شرایط بچه‌ها روز به روز بهتر می‌شود. با توجه به اینکه ما خیلی دیر جمع شدیم، به تمرینات بیشتری نیاز داریم که با تلاش بچه‌ها این اتفاق رخ می‌دهد.

او ادامه داد: از تیم آلومینیوم شناخت نسبی داریم. سعی کردیم که با توجه به شناختی که از فلسفه خود آقای حسینی داریم و آنالیز بازی که در برابر پرسپولیس داشتند، نقاط ضعف و قدرتشان را شناسایی کنیم.

پورموسوی در پایان گفت: با بچه‌ها کار کردیم و امیدوار هستیم فردا نیز مانند بازی گذشته، پرتلاش و با انگیزه ظاهر شوند و ان‌شاءالله بتوانیم از این بازی بزرگ، با کسب امتیاز خارج شویم.

دیدگاه‌ها