کد خبر : 1957519 | 23 مرداد 1402 ساعت 21:06 | 83.4K بازدید | 58 دیدگاه

فروش پیراهن با قیمت کمتر از یک میلیون؛

پرسپولیس درخواست هوادارانش را پذیرفت

باشگاه پرسپولیس با درخواست هواداران این تیم مبنی بر عرضه پیراهن هواداری با قیمت نازل‌تر را پذیرفت.

پرسپولیس درخواست هوادارانش را پذیرفت

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش کمپانی مجید پیراهن این فصل پرسپولیس را با قیمت سه میلیون تومان عرضه کرد تا انتقادات زیادی از سوی هوادارانی که منتظر خرید پیراهن تیم محبوبشان بودند، متوجه این کمپانی و باشگاه پرسپولیس شود.

اما حالا پرسپولیس در بیانیه رسمی اعلام کرده که پیراهن‌های این فصل در قیمت و کیفیت مختلفی به فروش خواهد رسید تا به این ترتیب تمام اقشار هواداری امکان خرید پیراهن اورجینال و تولیدی کمپانی را داشته باشند.

باشگاه پرسپولیس به هواداران این تیم اعلام کرده که صبر کنند و از فروشگاه‌های غیرمجاز پیراهن را نخرند: «کیت‌های هواداری نیز به زودی با قیمت‌های متفاوت و نازل‌تر روانه بازار خواهد شد و در دسترس هواداران پرسپولیس خواهد بود.»

در ادامه این بیانیه آمده است: «باشگاه پرسپولیس به صورت انحصاری مسئولیت و امتیاز فروش کیت هواداری را در اختیار دارد. برای این منظور بخش فروش اینترنتی در سایت کنونی باشگاه برای عرضه این محصولات و دیگر اقلام هواداری، راه‌اندازی خواهد شد.»

باشگاه پرسپولیس رقم اقتصادی کیت را کمتر از یک میلیون تومان عنوان کرده است: «در حال بررسی هستیم که برای تسهیل خرید توسط هواداران، کیت هواداری را در دو رده قیمتی عرضه کنیم تا هواداران بتوانند حتی با کمتر از یک چهارم قیمت کیت مورد استفاده تیم، صاحب پیراهن با کیفیت پرسپولیس، با همان طراحی و رنگ‌بندی بشوند. محصولاتی که نسبت به رده قیمتی، کیفیت غیرقابل رقابتی با اجناس فیک بازار خواهد داشت.»

پرسپولیس با اشاره به فروشگاه‌های لباس ورزشی نوشت: «همواره پیراهن‌های فیک، با متریال نامناسب و غیر قابل تشخیص برای عموم به صورت غیرقانونی و توسط تولید کنندگان غیر رسمی روانه بازار می‌شود که در حکم سرقت از دارایی‌های مادی و معنوی باشگاه پرسپولیس است.»

دیدگاه‌ها