کد خبر : 1957521 | 23 مرداد 1402 ساعت 21:15 | 33.7K بازدید | 7 دیدگاه

غیبت 4 هفته‌ای ستاره جدید الهلال

کالیدو کولیبالی، مدافع سنگالی الهلال که امسال تابستان به این تیم پیوست به دلیل مصدومیت به مدت چهار هفته نمی‌تواند برای این تیم به میدان برود.

غیبت 4 هفته‌ای ستاره جدید الهلال

به گزارش "ورزش سه"، کالیدو کولیبالی از جمله ستاره‌های بزرگی بود که امسال تابستان از فوتبال اروپا راهی عربستان شده و به باشگاه‌های بزرگ این کشور ملحق شدند.

این ستاره سنگالی چلسی را ترک کرد و به الهلال پیوست. روز 25 ژوئن اعلام شد که کولیبالی با قراردادی به ارزش 20 میلیون پوند بازیکن آبی‌پوشان شهر ریاض شده است.

1909716

اما کولیبالی درحالیکه فصل جدید لیگ روشن آغاز نشده بود با بدشانسی مواجه شده و در فینال جام باشگاه‌های عربی با مصدومیت مواجه شد. دیداری که بین دو حریف شهر ریاض، الهلال و النصر برگزار شد و با درخشش کریستیانو رونالدو با پیروزی النصری‌ها به پایان رسید.

روزنامه الریاضیه عربستان دقایقی پیش اعلام کرد بعد از انجام معاینات کامل پزشکی روی کولیبالی مشخص شده که از ناحیه عضله خلفی ران دچار پارگی شده و به مدت چهار هفته قادر به همراهی الهلال نخواهد بود.

1909717

این روزنامه می‌گوید بهبود چنین مصدومیتی برای فوتبالیست‌ها معمولا بین 2 تا 4 هفته زمان می‌برد اما اعلام زمان 4 هفته‌ای نشان می‌دهد مصدومیت ستاره سنگالی جدی بوده است.

دیدگاه‌ها