کد خبر : 1957524 | 24 مرداد 1402 ساعت 03:50 | 16.8K بازدید | 16 دیدگاه

اسدی: تراکتور فصل متفاوتی پیش رو دارد

کاپیتان پیشین تراکتور تبریز حساسیت دو بازی نخست تراکتور تبریز را در حد جابجایی اسم قهرمان در پایان فصل جاری لیگ برتر دانست.

اسدی: تراکتور فصل متفاوتی پیش رو دارد

به گزارش ورزش سه، هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با شکست سه بر یک تراکتور مقابل سپاهان در اصفهان همراه بود. دو تیم شهرستانی مدعی قهرمانی لیگ برتر با خرید پر طمطراق تابستانی خود دنبال استارتی قدرتمند در لیگ برتر بودند اما شاگردان ژوزه مورایس اجازه نفس کشیدن به بازیکنان تراکتور که تفکر پاکو خمس را بر دوش می‌کشیدند ندادند.

مرتضی اسدی کاپیتان تراکتور تبریز با ابراز تأسف از باخت این تیم مقابل سپاهان اصفهان اهمیت دیدارهای ابتدایی حساس لیگ برتر را بسیار زیاد دانست و گفت: هر تیمی می‌خواهد در بین مدعیان قهرمانی باشد نیاز به جمع آوری امتیازات اولیه دارد.

او ادامه داد: اهمیت این امتیازات زمانی بیشتر می‌شود که هر دو تیم دنبال قهرمانی باشند. بازی‌های ۶ امتیازی در هفته‌های اول می‌تواند روحیه تیمی را کاهش یا افزایش دهد. حالا تراکتور برای خروج از منطقه بحرانی باید پرسپولیس را ببرد.

1353037

اسدی با اشاره به اهمیت بازی پرسپولیس و تراکتور تبریز تصریح کرد: قطعا بازی خیلی مهمی پیش روی تراکتور است. من فکر می‌کنم هماهنگی پرسپولیس به خاطر اینکه اکثر نفرات فصل قبل را حفظ کرده بیشتر از تراکتور است اما شک ندارم حضور پررنگ هواداران تراکتور در تبریز کمک زیادی به این تیم خواهد کرد.

او که سابقه سال‌ها حضور در این تیم و بالا بردن جام قهرمانی حذفی با سرخپوشان تبریزی را دارد درباره استفاده از واژه «فینال زود هنگام» برای تقابل تراکتور و پرسپولیس گفت: من فکر می‌کنم برای هر دو تیم فینال هر هفته برگزار می‌شود. پرسپولیس، تراکتور، سپاهان و استقلال برای قهرمانی آمده‌اند و هر یک از بازی‌ها برایشان حکم فینال را دارد.

اسدی با ابراز امیدواری از بهبود شرایط تراکتور گفت: قطعا این تیم خیلی زود به اوج بر می‌گردد. بیش از ۵۰ درصد لیست این تیم عوض شده است و طبیعی است زمان می‌خواهد تا به هماهنگی برسد. پاک خمس مربی خیلی خوبی است که دیگر می‌تواند این تیم را در بازه زمانی کوتاه مدت به هدف بزرگ برساند.

دیدگاه‌ها