کد خبر : 1957564 | 24 مرداد 1402 ساعت 06:33 | 52.2K بازدید | 14 دیدگاه

رقابت دو باشگاه عربستانی برای خرید ستاره سیتی

دو مشتری عربستانی برای خرید آیمریک لاپورته، مدافع منچسترسیتی اقدام کرده‌اند.

رقابت دو باشگاه عربستانی برای خرید ستاره سیتی

به گزارش "ورزش سه"، این روزها تیم‌های عربستانی پای ثابت گمانه‌زنی‌های نقل و انتقالات هستند. با رفتن کریستیانو رونالدو به النصر عربستان، ستاره‌های پا به سن گذاشته فوتبال اروپا مانند کریم بنزما و انگولو کانته راهی خاور میانه شدند.

بازیکنان جوانتری مانند سرگی میلینکوویچ ساویچ و روبرتو فیرمینو هم با دریافت پیشنهاد از سوی تیم‌های متمول عربستانی، نتوانستد از حقوق عجیب و غریب این تیم‌ها صرف نظر کنند و برای ادامه دوران حرفه‌ای فوتبالشان راهی لیگ حرفه‌ای عربستان شدند.

حتی بازیکن جوان و در اوجی مانند روبن نوس هم ترجیح داد به جای رسیدن به قله‌های فوتبال اروپا و جهان، راهی عربستان شود.

این روزها تب و تاب رفتن بازیکنان به عربستان اندکی فروکش کرده است و تیم‌های اروپایی دیگر به آسانی بازیکنان برتر خودشان را از دست نمی‌دهند. اما تیم‌های بزرگ عربستان دست بردار نیستند و هر از چند گاهی صحبت خرید یک ستاره فوتبال اروپا توسط این تیم‌ها به گوش میرسد.

در تازه‌ترین پیشنهاد تیم‌های عربستانی، تیم النصر که رونالدو و سادیو مانه را در اختیار دارد، به دنبال خرید آیمریک لاپورته، مدافع اسپانیایی منچسترسیتی است.

به غیر از النصر یک باشگاه عربستانی دیگر که نامش مشخص نیست هم به دنبال خرید این مدافع است. باشگاه النصر با این بازیکن و نمایندگانش ارتباط برقرار کرده است ولی لاپورته در حال حاضر ترجیح می‌دهد در اروپا بماند، هرچند که این بازیکن احتمال انتقالش به عربستان را هم رد نکرده است.

لاپورته پرورش یافته آکادمی اتلتیک بیلبائو در ایالت باسک اسپانیاسست. این بازیکن تا سال 2018 فقط برای این تیم بازی کرد و سپس گواردیولا او را به سیتی آورد. لاپورته مدافع مستعدی بود ولی مصدومیت‌های پی در پی تاکنون مانعی برای درخشش این بازیکن بوده است و حالا در این فصل باید با بازیکنان بزرگ سیتی در قلب دفاع رقابت کند تا بتواند به ترکیب اصلی راه پیدا کند. اما اگر این کار برای او دشوار باشد، ممکن است این مدافع 29 ساله منچستر را به مقصد عربستان ترک کند.

دیدگاه‌ها