کد خبر : 1957570 | 24 مرداد 1402 ساعت 05:22 | 28.2K بازدید | 21 دیدگاه

مسیر سخت شارجه قبل از تقابل تبریز

فرهاد و قایدی حریف تراکتور را زخمی می‌کنند

الشارجه کار سختی برای صعود ندارد و احتمالا حریف بعد تراکتور در پلی‌آف لیگ‌ قهرمانان است.

فرهاد و قایدی حریف تراکتور را زخمی می‌کنند

به گزارش ورزش سه، الشارجه فردا باید در دیدار مقابل باشواکینگز بنگلادش قرار بگیرد و برنده این دیدار در مرحله بعد پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا مقابل تراکتور ایران قرار می‌گیرد.
کوزمین اولاریو سرمربی رومانیایی الشارجه درخصوص این دیدار گفت: متوجه هستیم که حریف تجربه بالایی در لیگ قهرمانان آسیا ندارد، اما از طرفی باید مراقب باشیم و در طول بازی با تمرکز بازی کنیم. این بدان معنا نیست که ما آمادگی خوبی برای رویارویی نداریم، ما با همه رقبا به یک درجه از اهمیت برخورد می‌کنیم و با قهرمان بنگلادشی به گونه‌ای برخورد می‌کنیم که گویی قهرمان آسیاست.

وی توضیح داد: فصل گذشته درس مهمی در امارات گرفتیم، بعد از اینکه امتیازات زیادی مقابل تیم‌های برتر کسب کردیم، اما در مقابل تیم‌هایی که سطح پایین‌تر هستند، امتیازات زیادی را از دست دادیم. در صورت راهیابی به مرحله دوم پلی‌آف همراه با با افتتاحیه لیگ امارات مقابل اتحاد کلبا در جمعه هفته آینده باید ۳ بازی را در ۷ روز انجام دهیم که دشوار خواهد بود.

وی در پایان گفت: این اتفاق نشان می‌دهد روزهای سخت در انتظار شارجه است و ما باید راه حل‌هایی پیدا کنیم تا با این شرایط به نحو مناسب برخورد کنیم و نتایج خوبی را به دست بیاوریم.

دیدگاه‌ها