کد خبر : 1957571 | 24 مرداد 1402 ساعت 00:36 | 40.7K بازدید | 22 دیدگاه

شروع طارمی در فصل جدید رویایی نشد

ستاره ایرانی پورتو در حضور ۹۰ دقیقه‌ای مقابل موریرنسی در گلزنی ناموفق بود.

شروع طارمی در فصل جدید رویایی نشد

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب بازی‌های هفته نخست فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال پورتو در حالی که مهدی طارمی را مطابق انتظار در ترکیب ابتدایی و خط حمله‌اش داشت، از ساعت ۲۱:۱۵ دوشنبه شب (به وقت ایران) به مصاف تیم موریرنسی رفت.

ستاره ایرانی پورتو که بحث جدایی‌اش از پورتو و انتقال بزرگ او در تابستان مطرح است، به دنبال شروع موفق و گلزنی در نخستین مسابقه فصل جدید مقابل موریرنسی بود، اما اولین موقعیت‌سازی او در دقیقه ۳۷ با بی‌دقتی هم‌تیمی‌اش از دست رفت و تبدیل به گل نشد.

1909821

مهدی طارمی در دقیقه ۴۵ با فرار عالی از بین مدافعان موریرنسی در موقعیت تک به تک قرار گرفت و می‌توانست نخستین گل فصل خود را در هفته اول به ثمر رساند، اما شوت آخر او دقت لازم را نداشت و با واکنش تماشایی گلر حریف دفع شد و یک دقیقه پس از آن هم در تله آفساید گیر افتاد تا نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یابد.

ویدئو: 307776

پورتو در دقیقه ۵۱ غافلگیر شد و گل اول را مقابل موریرنسی دریافت کرد، اما در ادامه توانست به بازی برگردد و دو گل بزند و البته یک اخراجی بدهد تا یاران طارمی نخستین بازی فصل جدید لیگ برتر پرتغال را با کسب پیروزی دو بر یک خارج از خانه به دست بیاورند.

دیدگاه‌ها