کد خبر : 1957584 | 24 مرداد 1402 ساعت 01:10 | 21.5K بازدید | 2 دیدگاه

پیروزی سخت سمپدوریا در مرحله اول کوپا ایتالیا

پیرلو شانس آورد در اولین بازی حذف نشد! (عکس)

سمپدوریا با پیروزی مقابل سودتیرول در ضربات پنالتی کار خود را در کوپا ایتالیا شروع کرد.

پیرلو شانس آورد در اولین بازی حذف نشد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دور اول فصل جدید کوپا ایتالیا شگفتی‌های جالبی داشت که در بین‌شان می‌توان به شکست امپولی مقابل سیتادلا و حذف مونزا به دست رجینا اشاره کرد.

شاگردان آندره‌آ پیرلو در سمپدوریا نیز در حالی که این مربی را برای اولین بار در یک دیدار رسمی روی نیمکت خود داشتند بعد از کسب تساوی 1-1 مقابل سودتیرول در ضربات پنالتی 7-6 این تیم را شکست دادند.

وقتی کار به ضربات پنالتی کشیده شد سمپدوریا از نظر روانی یک سر و گردن از حریف بالاتر بود؛ هدایت این تیم را آندره آ پیرلو به عهده داشت؛ ستاره‌ای که خود زمانی سلطان ضربات پنالتی بود هواداران فوتبال هنوز پنالتی‌های معروف او از جمله چیپ به جو هارت در یورو 2012 که باعث کامبک ایتالیا مقابل انگلیس شد را از یاد نبرده‌اند.

1909850

اسطوره فوتبال ایتالیا بعد از دوران نه چندان موفقی که در ترکیه داشت این کشور را ترک کرده و هدایت تیم تازه سقوط کرده سمپدوریا را به عهده گرفت؛ ماموریت اصلی او در سمپدوریا بازگرداندن این تیم به سری آ است.

تیم او حالا با پیروزی مقابل سودتیرول با روحیه٬ای بالا کار خود را در سری B آغاز خواهد کرد و پیرلو نیز امیدوار است این پیروزی مقدمه‌ای باشد برای پایان موفقیت آمیز ماموریت اصلی که راه درازی برایش در پیش است.

1909848

شاگردان پیرلو شروع خوبی در بازی امشب داشتند و گل اول را در دقیقه 17 توسط مهدی لریس به ثمر رساندند؛ سودتیرول این گل را در چهارمین دقیقه از وقت‌های تلف شده جبران کرد ولی در ضربات پنالتی 7-6 شکست خورد و حذف شد.

دیدگاه‌ها