کد خبر : 1957597 | 24 مرداد 1402 ساعت 08:05 | 11K بازدید | 2 دیدگاه

زیاد وقت اضافه بگیرید دعوا می‌کنم و می‌جنگم!

ستاره لیگ برتری داوران را تهدید کرد

بسیاری از ستاره‌های لیگ برتر مخالف قانون جدیدی هستند که بعضا باعث سه رقمی شدن زمان بازی‌ها می شود.

ستاره لیگ برتری داوران را تهدید کرد

به گزارش "ورزش سه"، قانون‌گذاران فوتبال در انگلیس داوران لیگ برتر را به اعلام وقت‌های تلف شده طولانی‌تر تشویق می کنند تا از هر گونه اتلاف وقتی جلوگیری کرده باشند.

این اتفاق بعد از آن رخ داد که بسیاری از بازی‌های جام جهانی 2022 قطر بیش از 100 دقیقه به طول انجامید؛ برای مثل دیدار ایران-انگلیس در مرحله گروهی 117 دقیقه طول کشید و سیاست جدید لیگ برتر باعث شده تا هر لحظه انتظار تکرار چنین شرایطی در هر یک از بازی ها وجود داشته باشد.

دستورالعمل‌های جدید باعث اختلاف نظر در بین برخی ستاره‌ها شده است. کوین دی بروینه و رافائل واران هر دو قوانین جدید را به شدت مورد انتقاد قرار دادند. مدافع منچستریونایتد ادعا کرد که نگران فرسودگی ناشی از این افزایش زمان است که می تواند به مصدومیت ختم شود.

1909867

مایکل آنتونیو، مهاجم وستهم، از دیگر بازیکنانی است که مخالف قانون جدید است. او در این مورد گفت: "آیا نمی دانند که این یک بازی پرفشار و سریع است. ما روبات نیستیم!"

او به شوخی از احتمالات ترسناکی گفت که ممکن است در صورت مواجه شدن با وقت های تلف شده طولانی رخ بدهد: "تصور کنید 5-0 عقب هستید و داور 15 دقیقه وقت تلف شده اعلام می‌کند! من یکی که با داور می جنگم و دعوا می کنم! دیگر بازی نمی‌کنم و داد می‌زنم که سوت پایان را بزن رفیق! امسال قطعا همه چیز دو رقمی خواهد شد."

کالوم ویلسون، ستاره نیوکسل نیز در این مورد گفت: "فکرش را بکنید. تیمی مثل سیتی می‌تواند در این دقایق 4-5 گل بزند. البته این به نفع بازیکنان ذخیره است! فکرش را بکنید مثلا دقیقه 60 وارد زمین شود، قوانین جدید یک نیمه (45 دقیقه) فرصت بازی کردن خواهید داشت."

1909866

دیدگاه‌ها