کد خبر : 1957602 | 24 مرداد 1402 ساعت 08:29 | 24.9K بازدید | 45 دیدگاه

مظفری‌زاده: آنجا بودم و همه صحنه‌ها را دیدم؛

لحظه شروع درگیری بین تماشاگران سپاهان و تراکتور

مدیر تیم فوتبال تراکتور توضیحاتی درباره حواشی دیدار این تیم مقابل سپاهان داد.

لحظه شروع درگیری بین تماشاگران سپاهان و تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، سعید مظفری‌زاده در گفت و گو با برنامه فوتبال برتر پیرامون قبل از اینکه گله‌گذاری را شروع کنم، باید از تمام عوامل هیئت فوتبال اصفهان و باشگاه سپاهان بخاطر همکاری خوب با تراکتور در زمان اقامت تیم در این شهر تشکر کنم ولی نقطه منفی و تاریک بازی، رفتار برخی تماشاگران آنها بود که شخصا انتظارش را نداشتم.

او ادامه داد: سپاهان باشگاه بزرگی است و انتظار داشتیم مثل زمین فوتبال که حرفه‌ای هستند، روی سکوها نیز رفتار حرفه‌ای‌تری داشته باشند. تماشاگران ما با عشق و علاقه زیاد یک مسیر طولانی را طی کردند تا مشوق تیم محبوب‌شان باشند و در کنار تیم حضور پیدا کنند، اما متاسفانه قبل از شروع مسابقه متاسفانه یک سری مسائل اتفاق افتاد که خودم در همان جا بودم.

مدیر تیم فوتبال تراکتور یادآور شد: در جریان مسابقه یک مشکل برای یکی از هواداران تراکتور به وجود آمد که نمی‌دانم دلیل ایجاد آن مشکل چه چیزی بود ولی قبل از آن اتفاق، یک درگیری از سوی تماشاگران سپاهان شکل گرفت.

مظفری‌زاده یادآور شد: انتظار داشتیم وقتی هواداران ما به اصفهان رفتند، در آرامش بازی را تماشا کنند و از فوتبال لذت ببرند و مورد استقبال بهتری قرار بگیرند که اینطور نشد.

دیدگاه‌ها