کد خبر : 1957603 | 24 مرداد 1402 ساعت 09:00 | 34.4K بازدید | 49 دیدگاه

مظفری‌زاده: کمیته انضباطی ورود کند؛

شجاع در آنجا زحمت کشید و فحش شنید!

مدیر تیم فوتبال تراکتور درخواست برخورد انضباطی با تماشاگران سپاهان را دارد.

شجاع در آنجا زحمت کشید و فحش شنید!

به گزارش "ورزش سه"، سعید مظفری‌زاده در گفت و گو با برنامه فوتبال برتر به شعار علیه شجاع خلیل‌زاده در دیدار سپاهان و تراکتور اشاره کرد و افزود: از همان شروع مسابقه مقابل سپاهان، شاهد فحاشی و توهین‌های خیلی زننده نسبت به کاپیتان تیم ما شد. یکی، دو بار به ناظر و نماینده مسابقه اعتراض خود را عنوان کردم و ناراحتی را در چهره آقای خلیفه در طول بازی دیدم.

مدیر تیم فوتبال تراکتور عنوان کرد: دردآور است وقتی می‌بینید شجاع خلیل زاده که خدمات و زحمات زیادی برای سپاهان کشیده و افتخارآفرینی کرده، این چنین مورد بی‌مهری تماشاگران این تیم قرار می‌گیرد.

ویدئو: 307789

او تاکید کرد: خواهش بنده از کمیته انضباطی این است همانطور که نسبت به مربیان و بازیکنان برخورد قاطع را در هفته اول و فاکتور زمان را در اعلام جرایم داشتند، در مسابقه ما و سپاهان هم در نظر بگیرند.

مظفری زاده یادآور شد: تاثیر محرومیت‌های فوری را در هفته دوم لیگ برتر خواهید دید و اتفاق خوبی از سوی کمیته انضباطی رخ داد. ما توقع داشتیم چنین اتفاقی برای تماشاگران متخلف نیز رخ بدهد ولی متاسفانه تا به امروز چنین اتفاقی نیفتاده و با وجود حضور و گزارش نماینده فدراسیون فوتبال، تا این لحظه کمیته انضباطی هیچ حکمی نداده است.

مدیر تیم فوتبال تراکتور تصریح کرد: اگر نسبت به تخلفات سریع‌تر حکم بدهند، تاثیر بیشتری دارد چون فوتبال محلی برای لذت بردن است و باید در زمین با یکدیگر رقابت کنیم و به یکدیگر احترام بگذاریم.

دیدگاه‌ها