کد خبر : 1957607 | 24 مرداد 1402 ساعت 09:16 | 43.3K بازدید | 38 دیدگاه

لئو به بازی بزرگ اینترمیامی میرسد

مارتینو خبر داد: بابت مسی نگران نباشید

تاتا مارتینو، سرمربی اینترمیامی، نگرانی‌ها در مورد مصدومیت لیونل مسی را بی اساس دانست.

مارتینو خبر داد: بابت مسی نگران نباشید

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس گزارش‌های متعددی که از آمریکا مخابره می شود لیونل مسی در جریان تمرین روز دوشنبه با اینترمیامی از ناحیه مچ پای راست دچار مصدومیت شده است و در مورد حضورش در بازی آینده تردید وجود دارد. تاتا مارتینو اما با رد این موضوع تاکید کرد که نگرانی‌ای در مورد فوق ستاره آرژانتینی وجود ندارد.

مارتینو در این مورد گفت: "من دقیقا ندیدم چه اتفاقی افتاد، اما تصور می‌کنم اگر اتفاقی جدی بود، همه بازیکنان شوکه می‌شدند و از آنجایی که همه آنها حالت طبیعی داشته و نگران نبودند، فکر می‌کنم هیچ اتفاق خاصی نیفتاد."

کمتر از یک ماه از حضور لیونل مسی در اینترمیامی می‌گذرد. او طی 5 بازی 8 گل به ثمر رسانده و می خواهد با حفظ همین روند در بازی مقابل فیلادلفیا موجبات فینالیست شدن تیمش در لیگز کاپ را فراهم کند.

1909877

اینترمیامی که در قعر جدول کنفرانس شرق MLS قرار دارد بعد از حضور مسی هیچ شکستی متحمل نشده و همه بازی‌هایش را برده است. این تیم برای رسیدن به فینال لیگز کاپ باید از سد فیلادلفیا یکی از قوی ترین تیم‌های امریکا بگذرد و برای این مهم حساب ویژه ای روی درخشش مسی باز کرده است.

تاتا مارتینو معتقد است تیمش توانایی فتح لیگزکاپ را دارد: "ما از قدرت تیم حریف اطلاع داریم ولی به رویاهایمان هم احترام می‌گذاریم و در پی رسیدن به آن‌ها هستیم."

دیدگاه‌ها