کد خبر : 1957615 | 24 مرداد 1402 ساعت 09:46 | 82K بازدید | 30 دیدگاه

پیام محبت‌آمیز رئال برای امباپه: غصه نخور!

رئال مادرید در طول چند هفته اخیر با کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، در ارتباط بوده و از او خواسته که نگران شرایط نباشد.

پیام محبت‌آمیز رئال برای امباپه: غصه نخور!

به گزارش "ورزش سه"، امباپه و پاری سن ژرمن بالاخره موفق شدند به نقطه نظر مشترکی دست پیدا کنند و این بازیکن بار دیگر به تمرینات تیم اول برگشت.

نتیجه مساوی و عملکرد نه چندان خوب پی اس جی در هفته اول رقابت‌های لیگ فرانسه باعث شد که مدیران این باشگاه تا حدی از موضع خودشان فاصله بگیرند و به همکاری دوباره با این ستاره فرانسوی رضایت دهند. 

بسیاری از رسانه‌های فرانسوی در طول چند روز اخیر مدعی شده بودند که او قصد دارد قراردادش با پاری سن ژرمن را تا تابستان 2025 تمدید کند اما هنوز مشخص نیست که این تصمیم از سوی او قطعی باشد. 

1909542

حالا فابریتزیو رومانو، خبرنگار معروف ایتالیایی، خبر داده که رئال در طول این مدت به صورت مداوم با امباپه در ارتباط بوده و پیامی را هم پس از اتفاقات اخیر برای او ارسال کرده تا شرایط را برایش آسان کند. 

پیام رئال برای امباپه به این شرح بوده است: «خونسردی‌ات را حفظ کن و غصه نخور. هیچ فشاری وجود ندارد. فرصت ما در آینده خواهد بود، احتمالا در تابستان 2024 و حالا فرصتی برای ما نبوده است.»

مدیران این باشگاه به صورت جدی روی جذب این بازیکن کار می‌کنند و یکی از دلایل عصبانیت پی اس جی این بود که باور داشت آنها با امباپه به توافق پنهانی رسیده‌اند تا او را به عنوان بازیکن آزاد در تابستان 2024 به خدمت بگیرند.

دیدگاه‌ها