کد خبر : 1957629 | 24 مرداد 1402 ساعت 10:45 | 36.8K بازدید | 17 دیدگاه

بایرن بی‌خیال بازیکنان محبوب پپ نمی‌شود

بایرن مونیخ قصد دارد پیشنهادی را برای جذب اشتفان اورتگا، دروازه‌بان منچسترسیتی، ارائه کند.

بایرن بی‌خیال بازیکنان محبوب پپ نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، وضعیت مصدومیت مانوئل نویر باعث شده که بایرن مونیخ با بحرانی جدی در دروازه‌اش برای فصل جدید روبرو باشد. 

انتظار می‌رفت که نویر پس از مصدومیت شدید در ماه دسامبر سال گذشته میلادی و انجام عمل جراحی برای شروع فصل جدید رقابت‌های بوندسلیگا به آمادگی کامل برسد و بتواند بار دیگر در دروازه این تیم قرار بگیرد. 

اما این اتفاق رخ نداد و از سوی دیگر، یان زومر که به عنوان جانشین او در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به این باشگاه ملحق شده بود هم آنها را ترک کرد و به اینتر رفت تا کار برای بایرن دشوار شود. 

جستجو برای پیدا کردن دروازه‌بان از سوی این باشگاه ادامه دارد. آنها پیش از این مذاکراتی را با کپا آریسابالاگا انجام داده بودند اما زمانی که پیشنهاد رئال مادرید به دست این بازیکن رسید، او دیگر حاضر به ادامه مذاکره نشد و تصمیم گرفت راهی سانتیاگو برنابئو شود. 

1909915

حالا فلوریان پلتنبرگ، خبرنگار سرشناس آلمانی، مدعی شده که گزینه جدید بایرن مونیخ برای این پست اورتگاست که در حال حاضر در منچسترسیتی حضور دارد. 

مذاکراتی با نمایندگان و نزدیکان این بازیکن در چند روز گذشته انجام شده تا مشخص شود که آیا او هم تمایلی به حضور در بایرن دارد یا خیر و مدیران این باشگاه حالا قصد دارند پیشنهادی را به سیتی ارائه دهند. 

این در حالی است که گفته می‌شود پپ گواردیولا بسیار از عملکرد اورتگا راضی است و مدیران سیتی هم قصد دارند قرارداد او را تا پس از سال 2025 تمدید کنند اما اگر این بازیکن شخصا مایل به ترک سیتی باشد، شرایط برای آنها متفاوت خواهد بود.

دیدگاه‌ها