کد خبر : 1957642 | 24 مرداد 1402 ساعت 12:30 | 119.6K بازدید | 45 دیدگاه

ادعای اکیپ

نیمار به بارسلونا بر می‌گردد

طبق ادعای اکیپ، امضای قرارداد دو ساله نیمار با الهلال به این دلیل بوده که او همچنان خوشبین است بتواند در آینده ای نزدیک دوباره پیراهن بارسا را به تن کند.

نیمار به بارسلونا بر می‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، امضای قرارداد با نیمار جونیور توسط الهلال در حال انجام است و در فرانسه این موضوع را مسلم می دانند که این بازیکن برزیلی به لیست بازیکنان بزرگی که تابستان امسال در لیگ عربستان حضور دارند، ملحق می‌شود.

روزنامه اکیپ به این موضوع اشاره کرده که نیمار قراردادی دو ساله امضا خواهد کرد و پاری سن ژرمن 80 میلیون برای انتقال این مهاجم به جیب خواهد زد، اما این نشریه فرانسوی همچنین اشاره می کند که احتمال بازگشت به بارسلونا در آینده، هنوز در برنامه‌های ستاره برزیلی است.

1909191

طبق اطلاعات ذکر شده، نیمار به این دلیل با الهلال قرارداد دو ساله امضا می‌کند چون او همچنان می‌خواهد در آینده پیراهن بارسلونا را بر تن کند و مطمئن است که اگر بازی های خوبی در عربستان انجام دهد، می تواند به بارسلونا بازگردد. 

1905978

این بازیکن با استعداد می‌خواست در فصل آینده به صورت قرضی در بارسا بازی کند، اما الهلال به نظر نمی‌رسد این امکان را فراهم کند. جدایی نیمار از پی اس جی نیز هزینه زیادی داشت که بارسا نمی‌توانست آن را متقبل شود. در واقع بازگشت نیمار به بارسا در این تابستان ممکن نبود.

نیمار به الهلال خواهد رفت به این امید که بتواند دوباره به بارسا برگردد. سال بعد و شاید پس از اتمام قراردادش. او پیشنهاد قرارداد طولانی مدت با الهلال را به همین خاطر نپذیرفت.

در عربستان سعودی قصد دارند چهارشنبه نیمار را به عنوان بازیکن جدید الهلال معرفی کنند.

دیدگاه‌ها