کد خبر : 1957654 | 24 مرداد 1402 ساعت 13:20 | 36.7K بازدید | 87 دیدگاه

آنها سال قبل بهترین تیم ایران بودند؛

خمس: مقابل پرسپولیس نشان دهید بزرگ هستید

سرمربی تراکتور درباره آخرین وضعیت تیمش در آستانه دیدار با پرسپولیس صحبت کرد.

خمس: مقابل پرسپولیس نشان دهید بزرگ هستید

به گزارش "ورزش سه"، پاکو خمس در نشست خبری قبل از دیدار تراکتور و پرسپولیس با گلایه از شلوغی سالن کنفرانس صحبت‌های خود را آغاز کرد و گفت: فردا یک بازی خیلی سخت مقابل پرسپولیس، قهرمان لیگ برتر و جام حذفی داریم؛ تیمی که سال گذشته نشان داد بهترین و آماده‌ترین تیم بود ولی ما خودمان را برای مسابقه فردا که سخت و دشوار است، آماده کرده ایم.

سرمربی تراکتور که مجددا از زنگ خوردن تلفن همراه خبرنگاران حاضر در این نشست خبری گلایه داشت، عنوان کرد: یکبار دیگر این اتفاق بیفتد، بلند میشوم و می روم. من به شما احترام می گذارم و باید شما هم به بنده احترام بگذارید. نمی شود که اینطور رفتار کنید.

او در مورد نمایش دفاعی ضعیف تراکتور در هفته اول لیگ برتر مقابل سپاهان و دریافت سه گل و نیاز این تیم به تغییر سیستم و شکل بازی، عنوان کرد: نه؛ فکر نمی کنم نیاز باشد تا سیستم یا روش بازی خودمان را باید تغییر بدهیم.

خمس در خصوص عدم ایجاد موقعیت جدی تراکتور در دیدار اخیرش مقابل سپاهان ابراز کرد: بازی برابر سپاهان از همه نظر برای ما یک مسابقه بد بود. می‌توانم بگویم ما با آن شخصیت تیمی لازم وارد این دیدار نشدیم و در تمام زمینه‌ها ازجمله دفاع، حمله و ... خوب نبودیم.

ویدئو: 307842

او اضافه کرد: به نظرم ما هفته قبل به شکل دلخواه سپاهان بازی می‌کردیم، توپ را می گرفتیم و دوباره به آنها پس می دادیم و روش بازی سپاهان نیز نزدیک شدن به دروازه ما با توپ های بلند بود که این تاکتیک آنها بود تا توپ را سریعا به زمین ما برگردانند و وقتی شما انقدر اشتباه می کنید و پاس های نادرست می دهید، طبیعی است که بازنده بازی باشید.

سرمربی تراکتور در مورد نمایش امیرحسین حسین زاده در پُست مهاجم نوک گفت: پست تخصصی حسین زاده مهاجم نوک نیست ولی ما مجبور بودیم در آنجا از او بهره ببریم. ما باید مهاجم نوک بگیریم چون الان بازیکنی در این پست نداریم. امیرحسین حسین زاده و حتی عارف رستمی مهاجم نوک نیستند ولی ما سعی داریم مهره ای بگیریم که در این پست کمک حالمان باشد و به همین دلیل تغییراتی هم خواهیم داشت.

خمس یادآور شد: اگر ما بازیکنان بزرگی جذب کردیم، باید از همان روز اول نشان دهند که بازیکنان بزرگی هستند. نفرات خوب همینطور هستند که از روز اول خودشان را ثابت کنند و نشان بدهند. فکر می کنم هواداران تراکتور مهم ترین سلاح ما هستند و قطعا در هر مسابقه به ما کمک خواهند کرد.

او خطاب به تماشاگران تراکتور گفت: دوست دارم از فرصت بهره ببرم و از طرفداران تراکتور بخواهم آن رفتار خوب و انرژی لازم را برای پشتیبانی از تیم بگذارند و حرکت ناشایستی انجام ندهند که در آینده به ضرر باشگاه و تیم شود. لطفا از دقیقه اول تا آخر مسابقه از تیم حمایت کنند و کاری که به ضرر باشگاه و تیم خواهد بود را انجام ندهند.

سرمربی تراکتور تاکید کرد: هدف ما این است که صاحب توپ باشیم؛ توپ برای ما خیلی مهم است. در بازی مقابل سپاهان نتوانستیم حفظ توپ کنیم و بازی را باختیم. هر دفعه که نتوانیم این کار را انجام بدهیم و مالکیت توپ را نداشته باشیم، کارمان سخت می شود و احتمالا بازی را از دست می دهیم. اگر فردا هم چنین اتفاقی بیفتد و پرسپولیس مالکیت توپ را در اختیار داشته باشد، احتمالا شکست بخوریم.

ویدئو: 307840

خمس در خصوص غیبت صفا هادی به دلیل اخراج در دیدار مقابل سپاهان و غایبان تیمش در بازی فردا برابر پرسپولیس عنوان کرد: غیر از صفا هادی، بازیکن محروم یا مصدوم دیگری نداریم.

او تاکید کرد: من همیشه فقط برای برد وارد مسابقه می شوم. هیچ وقت به من یاد ندادند که برای مساوی یا باخت بازی کنم و همواره برای کسب پیروزی تلاش خواهیم کرد و امیدوارم بازیکنانم نیز همین ذهنیت و ایده من را داشته باشند.

سرمربی تراکتور یادآور شد: اگر مقابل پرسپولیس برای مساوی وارد زمین شوید، قطعا بازنده خواهید بود. ما همان کار فصل قبل را که مقابل هر رقیب و تیمی برای بهترین نمایش تیم داشتیم را دوباره انجام می دهیم.

او تاکید کرد: فکر می کنم در هفته گذشته تیم نمایش خوبی نداشت و از سوی دیگر کیفیت زمین چمن خیلی بد بود و فقط باید توپ را بلند می‌زدید تا نتیجه بگیرید. به نظرم برای یک باشگاه بزرگ مثل سپاهان که این استادیوم خوب را دارد، اصلا اتفاق خوبی نیست و نباید اجازه بدهند در آن استادیوم بازی برگزار شود چون سپاهان باشگاه بزرگی است و این زمین مناسب آنها نیست.

خمس خطاب به شاگردان خود ابراز کرد: بازیکنان ما همیشه باید برای رقابت آماده باشند و هیچ بهانه ای در این موضوع نیست. بازیکنان ما باید بدانند کارشان همین است که هر هفته رقابت کنند و با یک برد یا باخت، روحیه شان تغییر نکند. ما باید یک تعادلی را حفظ کنیم و همیشه آماده رقابت با تیم های بزرگ باشیم. هنوز خیلی زود است که بخواهیم از نظر روحی برهم بریزیم.

بخش آخر صحبت‌های تراکتور در خصوص وضعیت زمین چمن ورزشگاه یادگار امام بود که عنوان کرد: زمین شرایط خیلی خوبی دارد و در حال حاضر مشکلی نیست، اما به نظرم در زمستان مشکل خواهیم داشت.

دیدگاه‌ها