کد خبر : 1957658 | 24 مرداد 1402 ساعت 13:33 | 70.9K بازدید | 39 دیدگاه

باج‌خواهی ستاره جنجالی: 17 میلیون بدهید تا بروم!

هری مگوایر، مدافع منچستریونایتد، به این باشگاه اعلام کرده که باید 17 میلیون یورو به او پرداخت کنند تا به جدایی رضایت دهد.

باج‌خواهی ستاره جنجالی: 17 میلیون بدهید تا بروم!

به گزارش "ورزش سه"، ناکامی مگوایر در منچستریونایتد با حضور اریک تن‌هاخ روی نیمکت این تیم تکمیل شد و او فصل گذشته حتی فرصت زیادی برای بازی هم به دست نیاورد. 

مدیران این باشگاه به صورت جدی به دنبال فروش او در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بودند و پیشنهاد 35 میلیون یورویی وستهم فرصت خوبی بود که هم این بازیکن را واگذار کنند هم بودجه‌ای برای جذب دیگر بازیکنان مدنظرشان به دست آورند. 

با این حال، روزنامه انگلیسی سان خبر داده که نهایی شدن این انتقال در هاله‌ای از ابهام قرار دارد چون این بازیکن از مدیران یونایتد خواسته که مبلغ 17 میلیون یورو به او پرداخت کند تا به جدایی از این باشگاه رضایت دهد. 

1907150

این در حالی است که شیاطین سرخ پیش از این اعلام کرده بودند که حاضر هستند نهایتا هفت میلیون یورو به عنوان حق فسخ به مگوایر پرداخت کنند اما این مبلغ مورد قبول او نیست. 

این اتفاق ممکن است پیوستن او به وستهم را به خطر بیاندازد و منچستریونایتد به هیچ عنوان حاضر نیست چنین ریسکی را بپذیرد، به همین دلیل انتظار می‌رود که مذاکراتی برای رسیدن به مبلغی که مورد توافق هر دو طرف باشد به زودی انجام شود.

دیدگاه‌ها