کد خبر : 1957664 | 24 مرداد 1402 ساعت 13:54 | 12.4K بازدید | 11 دیدگاه

گل‌گهر به دومین دیدار فصل رسید؛

ترکیب احتمالی سرمربی یونانی برای رفتن به صدر

تیم فوتبال گل‌گهر شروع بسیار خوبی در رقابت‌های لیگ برتر داشت.

ترکیب احتمالی سرمربی یونانی برای رفتن به صدر

به گزارش "ورزش‌سه"، احتمالا خوش بین‌ترین هوادار سیرجانی هم فکر نمی‌کرد که تیمش با نتیجه سه بر صفر دیدار افتتاحیه لیگ برتر مقابل فولاد را با پیروزی پشت سر بگذارد.
به هر حال اما این اتفاقی بود که در سیرجان با یک نمایش خیره کننده از سوی شاگردان مارینوس اوزونیدیس سرمربی یونانی گل گهر رقم خورد و آن‌ها در شرایطی تیم علیرضا منصوریان را با 3 گل به اهواز بدرقه کردند، که ترکیب این تیم تغییرات زیادی نسبت به فصل گذشته داشت.

1909978

گل گهر در بازی اول با ترکیب زیر راهی میدان شده بود: 
محمدرضا اخباری - ابوالفضل رزاق پور، مسیح زاهدی، علیرضا آرتا، مهران گلزاری، علیرضا علیزاده، احمدرضا زنده‌روح، علیرضا کوشکی، مهدی ممی‌زاده، نوید عاشوری و اریک باگناما 
همچنین در نیمه دوم پویا لطیفی‌فر، سعید سحرخیزان، بهنام برزای و مهدی تیکدری برای سرمه‌‌ای پوشان به میدان رفتند.

با توجه به کسب یک نتیجه فوق العاده در شروع کار به نظر نمی‌رسد که اوزونیدیس قصدی برای تغییر نفرات خود داشته باشد و به نظر می‌رسد سیرجانی‌ها با همان ترکیب بالا و آرایش 1-3-2-4 مورد علاقه اوزونیدیس به دیدار برابر پیکان قدم خواهند گذاشت، که اولین بازی خانگی خود را در ورزشگاه دستگردی اکباتان برگزار می‌کند.

1909979

گفتنی است در ترکیب بازی اول گل گهری‌ها زاهدی و آرتا دو مدافع میانی تیم بودند و در سمت چپ و راست به ترتیب رزاق پور و گلزاری بازی کردند. پست هافبک دفاعی به زنده روح و علیزاده سپرده شده بود و یک خط جلوتر ممی زاده و کوشکی به عنوان وینگرهای چپ و راست بازی کردند. در نهایت نوید عاشوری هافبک بازیساز تیم بود که یک خط عقب تر از بایناما مهاجم تیم بازی کرد. به نظر نمی‌‎رسد شاهد تغییری در این ترکیب در بازی هفته دوم باشیم.

دیدگاه‌ها