کد خبر : 1957667 | 24 مرداد 1402 ساعت 14:30 | 38.8K بازدید | 99 دیدگاه

او مربی خوبی است اما....

ناله‌های بی‌پایان: ژاوی همیشه گریه می‌کند!

ناله و شکایت ژاوی از داوری و زمین و زمان در بازی‌های بارسا تمامی ندارد و این در برابر ختافه نیز تکرار شد.

ناله‌های بی‌پایان: ژاوی همیشه گریه می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، با تیم بزرگی که بارسلونا دارد، باشگاهی که به دلیل سابقه و اعتبارش، همیشه در تمام رقابت‌هایی که در آن شرکت می‌کند جزو شانس‌های قهرمانی است، فوتبالی که در اولین بازی فصل برابر ختافه به نمایش گذاشت، ناامید کننده بود.

1909555

ناامید کننده است که ژاوی هرناندز، یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال اسپانیا و یک مربی موفق، در هر بازی که هدایت بارسلونا را بر عهده دارد، همیشه از کنار زمین ناله و شکایت می‌کند و اعتراضاتش تمامی ندارد. او همیشه داوران را تحت فشار قرار می‌دهد، افکار عمومی را روی داوری معطوف می‌کند و مربیان رقیب را هم زیر سوال می برد. او پیشتر حتی مسئولان رسیدگی به چمن ورزشگاه ها را نیز تحقیر کرده است.

1909424

البته گلایه‌های مداوم او هرگز متوجه مدیرانی نشده که باعث وضعیت کنونی باشگاه شده اند. مدیرانی که به زحمت توانستند قرارداد بازیکنان را در لالیگا ثبت کنند و در جذب اغلب ستاره‌های مدنظر ژاوی نیز ناکام ماندند.

ژاوی البته مربی بسیار خوبی است. او همچنین این مزیت را داشته که از مربیانی که در طول دوران موفقیت‌آمیزش به عنوان بازیکن او را هدایت کرده‌اند (گواردیولا، لوئیس آراگونس، دل بوسکه که جزو بهترین‌های تاریخ فوتبال هستند)، یاد بگیرد.

1909981

به همین دلیل، ناامید کننده است، وقتی که او باید بیش از همه نگران وضعیت تیمش باشد، توپ را به زمین دیگران می‌اندازد. ژاوی در واقع بیشتر درگیر اتفاقات بیرون زمین است تا درون آن. این ژاوی ای نیست که مطلوب بارسا و لالیگا باشد. ژاوی واقعی گریه نمی‌کند بلکه باید بهترین بازی را از بازیکنانش بگیرد. در حال حاضر از این ژاوی نمی توان انتظار یک مربی درجه یک و کلاس بالای جهانی را داشت.

منبع: مارکا

دیدگاه‌ها