کد خبر : 1957671 | 24 مرداد 1402 ساعت 14:41 | 16.4K بازدید | 23 دیدگاه

سفر طلایی پوشان در شهریورماه به روسیه؛

زمان دقیق بازی سپاهان و زنیت مشخص شد

تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و زنیت سن پترزبورگ در دیداری دوستانه به مصاف یکدیگر می‌روند.

زمان دقیق بازی سپاهان و زنیت مشخص شد

به گزارش ورزش سه، عصر دیروز محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان خبر از دیدار دوستانه سپاهان و زنیت در روسیه را داده بود.
امروز صفحه اینستاگرام کنسولگری روسیه در اصفهان با انتشار پستی زمان برگزاری این دیدار را اعلام کرد. کنسولگری روسیه در اصفهان تاریخ این بازی را ۱۶ شهریورماه ساعت ۲۰ در شهر سن پترزبورگ اعلام کرده است.

ساعتی پس از انتشار خبر توسط صفحه اینستاگرام کنسولگری روسیه هم روابط عمومی باشگاه سپاهان با انتشار خبری به شرح زیر از برگزاری این مسابقه در شهریورماه خبر داده است: «در راستای دیپلماسی ورزشی و پیوند خواهرخواندگی بین دو باشگاه سپاهان و زنیت، تیم فوتبال سپاهان اصفهان جهت برگزاری دیداری دوستانه و تدارکاتی با تیم زنیت سن پترزبورگ عازم روسیه خواهد شد. این دیدار تدارکاتی که در زمان فیفا دی و تعطیلات لیگ برتر است، روز ۱۶ شهریور ماه ساعت ۲۰ به میزبانی تیم زنیت در استادیوم گازپروم روسیه برگزار می‌شود که این دیدار به تأیید AFC نیز رسیده است. به همین منظور کاروان تیم فوتبال سپاهان روز ۱۴ شهریور جهت برگزاری این دیدار به روسیه خواهد رفت.»

1909991

دو تیم سپاهان و زنیت روز ۲۸ بهمن ماه سال گذشته در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان دیداری تدارکاتی برگزار کردند که با برتری ۲ بر صفر طلایی‌پوشان همراه شد.
با توجه به برگزاری دیدار دوستانه ایران در برابر بلغارستان در این تاریخ سپاهان باید بدون ملی‌پوشان خود به مصاف حریف روسی برود.

دیدگاه‌ها