کد خبر : 1957689 | 24 مرداد 1402 ساعت 16:01 | 58.1K بازدید | 54 دیدگاه

انتقال کانسلو در بن‌بست

بارسلونا به سیتی: 20 میلیون تخفیف بده!

بارسلونا و سیتی برای انتقال ژوائو کانسلو فعلا اختلاف نظر دارند. بارسا از سیتی 20 میلیون یورو تخفیف می‌خواهد.

بارسلونا به سیتی: 20 میلیون تخفیف بده!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی و بارسا در حال حاضر وارد مرحله نهایی مذاکره برای انتقال ژوائو کانسلو شده اند. باشگاه انگلیسی کانسلو را در فهرست فروش گذاشته و همه چیز نشان می‌داد که این انتقال در این هفته بسته خواهد شد اما فعلا دو طرف به توافق نرسیده اند.

بارسلونا در تلاش است تا ژوائو را قرضی با بند خرید ارزان جذب کند در حالی که سیتی می‌خواهد این بند، حداقل 45 میلیون یورو باشد (برخی منابع 60 میلیون یورو نیز گزارش کرده اند). این تنها مانع بر سر این انتقال است.

1893535

بارسا تلاش می‌کند تا ژاوی را که برای حضور قدرتمندانه در اروپا یک مدافع راست با کیفیت درخواست کرده بود، راضی کند. کانسلو پیشتر نیز مورد توجه بارسا بود ولی رقم انتقال گران او باعث بن بست در مذاکرات شد. طبق ادعای اسپورت، ژرژ مندس، ایجنت کانسلو، قول داده تا از سیتی برای بند خرید اجباری تخفیف بگیرد.

بارسا این توان را ندارد که امسال کانسلو را قطعی بخرد چون با مشکل فرپلی مالی روبه‌رو است. تنها راه این انتقال، قرضی و گنجاندن بند خرید اجباری است. کانسلو فصل قبل در نیم فصل دوم قرضی به بایرن رفت ولی بند خرید 70 میلیون یورویی او اختیاری بود که در نهایت فعال نشد.

1885100

سقف برای بارسا حدود 25 میلیون یورو است اما سیتی کمتر از 45 میلیون یورو را نمی‌پذیرد. و تغییر این موقعیت سخت و دشوار خواهد بود زیرا در منچستر فکر می‌کنند که این بازیکن بدون مشکل در بارسا می درخشد و در سال 2024 یک دارایی مهم خواهد بود.

دیدگاه‌ها