کد خبر : 1957690 | 24 مرداد 1402 ساعت 15:53 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

یوسف: تمام تلاشم را می‌کنم به اردوی برزیل برسم؛

به بازی در اسپانیا، پرتغال و روسیه فکر می‌کنم

یکی از بهترین بازیکنان جوان لیگ راه پُر و پیچ و خمی را پیش روی‌ خود می‌بیند که البته نشان داده می‌تواند اختیار و قدرت را از فوق‌ستاره‌های نسل قبلی بگیرد.

 به بازی در اسپانیا، پرتغال و روسیه فکر می‌کنم

به گزارش "ورزش سه" وقتی که پای به میدان بازی گذاشت با اولین توپی که به او رسید، با یک ضربه استثنایی و شلیکی مهار نشدنی تورهای دروازه ایرالکو را به رقص در آورد و دومین گل گیتی‌پسند را به مربی‌اش هدیه داد، تشابه به دورانی که برای نخستین بار پیراهن گیتی‌پسند را بر تن کرد و از اولین لحظه‌ای که پا به توپ شد، نشان داد قصد دارد خیلی زود خودش و استعدادهایش را به اوج برساند.
سالن سیدرسول ساری جایی بود که رویای امید‌های تیم اصفهانی را تحقق بخشید. گیتی‌پسند با گل او به قهرمانی رسید و نشست بَر عرش لیگ امیدهای ایران.

ستاره‌ ۲۳ ساله‌ای که تا به این لحظه ۲۳ گل را در لیگ به ثمر رسانده و به همان اندازه پاس‌گل داده، توازن جادویی که خلق کرده. همانند فصلی که با گیتی‌پسند جام لیگ‌برتر را پس از پنج سال فتح کردند. او ۱۳ بار دروازه‌ها را گشود و ۱۳ بار زمینه‌ساز گل‌ها شد. شماره پیراهنش چند بود؟ ۱۳ !

1910028

در ادامه مصاحبه مسعود یوسف حصیرچین بازیکن ملی‌پوش گیتی‌پسند را خواهیم خواند.

بولت سرشاخهشرایط تیم عالی هست
در این فصل با بازیکنان جوان و با تجربه‌ای که در اختیار داریم، تا به اینجای لیگ موفق بوده‌ایم . شرایط تیم عالی هستش و تمام تلاش خودمان را می‌کنیم که به هدف‌مان برسیم. اگرچه می‌دانیم که کار سختی را خواهیم داشت.

1910029

بولت سرشاخهبا حریف بسیار خوبی بازی داریم

تیم پالایش نفت بندرعباس با حضور آقای سپهرمحمدی و بازیکنانی که در اختیار دارد، تیم بسیار خوبی به شمار می‌روند. بازی‌های آن‌ها در لیگ توسط کادرفنی ما آنالیز شده و قطعا دوست نداریم که مانند مس سونگون به دردسر بیفتیم. بدون شک به جز سه امتیاز، به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم.

بولت سرشاخهآقای کشاورز با دانش‌ترین مربی لیگ است
آقا محمد جزو بهترین مربیان ایران هستند و از اسطوره‌های فوتسال دنیا محسوب می‌شوند. مربی باهوش و بادانش که پس از سال‌ها گیتی‌پسند رو به عنوان قهرمان رسوند. در کنار ایشان تجربه و نکات بسیار بزرگی را یاد گرفتم. مطمئنم که امسال نیز به قهرمانی می‌رسیم.

بولت سرشاخههمیشه به لژیونر شدن فکر می‌کنم

قطعا علاقه زیادی دارم که لژیونر شوم. آرزوی هر فوتسالیستی بازی کردن در سطح‌های بزرگ و اروپا هستش. به بازی در اسپانیا، پرتغال و روسیه فکر می‌کنم و مطمئنم به زودی به هدفم می‌رسم. که البته باید ابتدا در تیم ملی بدرخشم و برای تیم‌ ملی بازی کنم چون بیشترین تاثیر را برای لژیونر شدنم دارد.

بولت سرشاخههمه تلاشم را می‌کنم که در لیست تیم‌ملی باشم 
تمرکزم روی بازی‌های لیگ است. اما تمامی تلاشم را می‌کنم تا جزو اسامی تیم ملی برای بازی‌های برزیل باشم. سعی می‌کنم تا اعلام لیست، بهترین نمایش را در لیگ داشته باشم.

دیدگاه‌ها