کد خبر : 1957716 | 24 مرداد 1402 ساعت 17:34 | 62.8K بازدید | 31 دیدگاه

رئال و بایرن این ستاره را نخواستند، الهلال وارد می‌شود!

الهلال در حال مذاکره با سویا برای به خدمت گرفتن یاسین بونو، دروازه‌بان ملی‌پوش مراکشی، است.

رئال و بایرن این ستاره را نخواستند، الهلال وارد می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای گذشته اخبار زیادی درباره تمایل دو باشگاه بایرن مونیخ و رئال مادرید برای به خدمت گرفتن یاسین بونو از سویا مطرح شده بود.

اما گزارش‌های امروز حاکی است این دروازه‌بان ملی‌پوش مراکشی، که با درخشش در جام جهانی قطر مورد توجه قرار گرفته بود، حالا که از بایرن مونیخ و رئال مادرید ناامید شده به زودی به عربستان می‌رود تا پیراهن الهلال را به تن کند.

مراکش در جام جهانی 2022 پدیده رقابت‌ها بود و اگر تیم ملی این کشور توانست تا نیمه‌نهایی صعود کند و با شکست مقابل کرواسی از رسیدن به مدال برنز باز بماند، این موفقیت مراکشی‌ها تا حد زیادی وابسته به درخشش یاسین بونو بود.

بونو با سویا هم فصل خوبی داشت. فصلی که با قهرمانی در لیگ اروپا به پایان رسید. اما این دروازه‌بان مراکشی وقتی فهمید سرمربی سویا، مندیلیبار، مارکو دیمیتروویچ را به او ترجیح می‌دهد، تصمیم قطعی‌اش را برای جدایی از سویا گرفت.

1910071

ابتدا به نظر می‌رسید بایرن مونیخ که جانشین مانوئل نویر، یان زومر، را به اینتر واگذار کرده یاسین را به خدمت می‌گیرد. اما این گزارش‌ها با گذشت زمان کمرنگ شد و زمانی که تیبو کورتوا مصدوم شد، از یاسین بونو به عنوان گزینه اول رئالی‌ها یاد می‌شد. رئال مادرید اما در نهایت کپا آریسابالاگا را به خدمت گرفت تا بونو به فکر مقصدی دیگر باشد.

گزارش‌های امروز حاکی است مقصد جدید این دروازه‌بان مراکشی باشگاه الهلال در عربستان است. مذاکرات این باشگاه با سویا آغاز شده و حتی این باشگاه به الهلال اعلام کرده منتظر دریافت پیشنهادی 50 میلیون یورویی است. الهلال امیدوار است در ادامه مذاکرات این مبلغ را کاهش دهد، ولی رسانه‌های عربی می‌گویند ممکن است مذاکرات در ساعت‌های آینده به قطعیت برسد و یاسین بونو الهلالی شود.

دیدگاه‌ها