کد خبر : 1957720 | 24 مرداد 1402 ساعت 17:51 | 67K بازدید | 66 دیدگاه

نیمار مکان بازی الهلال را تغییر داد

برگزاری مراسم معارفه نیمار باعث شد تا مکان دیدار بعدی الهلال عوض شود.

نیمار مکان بازی الهلال را تغییر داد

به گزارش "ورزش سه"، حضور نیمار در الهلال قطعی شده و طبق اعلام فابریزیو رومانو، باشگاه سعودی قرار است امروز به صورت رسمی، خبر جذب کاپیتان تیم ملی برزیل را اعلام کند. دارنده رکورد گران‌ترین انتقال تاریخ فوتبال، در خاورمیانه به فعالیتش ادامه می‌دهد.

در شرایطی که کار ترمیم و ارتقاء استادیوم ملک فهد ریاض، بزرگترین ورزشگاه عربستان آغاز شده و قرار بود این استادیوم به مدت 2 سال تعطیل شود، اما جذب نیمار تمامی برنامه‌ها را تغییر داد و قرار است مراسم رونمایی از او، در این ورزشگاه برگزار شود.

1910080

طی فصول اخیر، بازی‌های خانگی الهلال در استادیوم 22 هزار نفری امير فيصل بن فهد ملقب به الملز برگزار می‌شد. اما جذب ستاره برزیلی سبب گردید تا مدیران الهلال تصمیم بگیرند برای دیدار روز شنبه مقابل الفیحاء، مکان برگزاری این بازی را تغییر دهند.

1910081

بدین ترتیب، نخستین دیدار خانگی الهلال در فصل جدید، به صورت استثنائا در ورزشگاه 60 هزار نفری ملک فهد شهر ریاض برگزار می‌شود تا مراسم معرفی نیمار نیز پیش از آغاز این مسابقه برگزار شود.

انتظار می‌رود که تمامی بلیت‌های این دیدار برای دیدن نیمار به فروش برود. ستاره تیم ملی برزیل در تصمیمی شگفت‌انگیز، پیشنهاد الهلال را پذیرفت تا تعداد ستاره‌های مطرح دنیای فوتبال در عربستان افزایش یابد.

دیدگاه‌ها