کد خبر : 1957721 | 24 مرداد 1402 ساعت 18:02 | 58.5K بازدید | 11 دیدگاه

آغاز لیگ قهرمانان آسیا با هافبک سابق پرسپولیس

هافبک ایرانی تیم آلمالیق ازبکستان در ترکیب ثابت این تیم در برابر سیب عمان حضور دارد.

آغاز لیگ قهرمانان آسیا با هافبک سابق پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، تیم آلمالیق ازبکستان که فصل قبل در لیگ این کشور به رده چهارم دست یافت باید دیدارهای خود در لیگ قهرمانان آسیا را از مرحله اول پلی‌آف آغاز کند. میرجلال قاسم‌اف، سرمربی تیم ازبکستانی، این بازیکن را در ترکیب اصلی تیمش قرار داده است تا در ورزشگاه خانگی برابر سیب عمان صعود را جست‌وجو کند.

گفتنی است جوروان ویرا، سرمربی ۶۹ ساله و باتجربه، که سابقه حضور در سپاهان را دارد و بیشتر دوران حرفه‌ای اش را در تیم‌های آسیایی حضور داشته، با تیم سیب عمان در این مرحله حضور خواهد داشت. برنده این دیدار در مرحله آخر پلی‌آف برابر العربی قطر صعود خواهد کرد تا تکلیف یکی از تیم‌های حاضر در مرحله گروهی مشخص شود. ویه‌را علاوه بر سپاهان در تیم ملی عراق، القطر، اتحاد کلبا، بن‌یاس، شارجه امارات، الزمالک و الاهلی مصر و ‌‌الوحدات اردن را در کارنامه دارد و شاید پرکارترین مربی تاریخ برزیل در تیم‌های حوزه خلیج فارس باشد.

1910083

سیاوش حق‌نظری، بازیکن هافبک تیم‌های پایه پرسپولیس و ملوان، امیدوار است تا در این دیدار سخت بتوانند به نتیجه برسند و یک قدم به مرحله بعد رقابت‌ها خود را نزدیک کنند تا در‌ صورت صعود در مرحله گروهی بتواند فرصت بیشتری برای نمایش داشته باشد.

دیدگاه‌ها