کد خبر : 1957753 | 24 مرداد 1402 ساعت 20:51 | 12.8K بازدید | 12 دیدگاه

جاندار و سریع، اما بی‌نتیجه

پیکان صفر - گل‌گهر صفر: محدودیت در گلزنی!

دو تیم پیکان و گل گهر در پایان 90 دقیقه با وجود ارائه یک نمایش تماشایی نتوانستند در گلزنی موفق عمل کنند.

پیکان صفر - گل‌گهر صفر: محدودیت در گلزنی!

به گزارش "ورزش سه"، مسابقه دو تیم پیکان و گل‌گهر سیرجان با تساوی بدون گل به پایان رسید تا این دریغ برای تماشاگران سرشناس این مسابقه در پایان به وجود بیاید که چرا برای تماشای یک مسابقه بی‌گل وقت گذاشته‌اند. این دومین تساوی بدون گل لیگ در سال جدید و شروعی ضعیف برای هفته دوم مسابقات محسوب می‌شود؛ اگرچه شکل بازی چندان اثری از تساوی بدون گل نداشت و دو تیم در طول ۹۰ دقیقه بارها یکدیگر را به چالش کشیدند.

1910199

تقویم  سه‌شنبه، ۲۴ مرداد

سوت داوران: عباس راکی، محمد هاشمی‌نسب، رحیم حاجی‌پور، محمدرضا تارخ؛ ناظر: رضا سخندان


پیکانترکیب پیکان 

ایمان صادقی، امیرحسین صدقی، ایمان اکبری، دانیال جهانبخش، امیر طاهر، منصور باقری، علی زارع، سامان نریمان جهانخروج از زمینحامد پاکدلورود به زمین(71)، رضا غندی‌پورخروج از زمینعلی اکبر رنجبرورود به زمین(45)خروج از زمینمحمد اصلانیورود به زمین(88)، جواد آزاده و ابراهیم صالحی 

سرمربی: رسول خطیبی

1910201

گل گهرترکیب گل گهر سیرجان

محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاق‌پور، علیرضا علیزاده، علیرضا آرتا، مهران گلزاری، علی‌اصغر عاشوریخروج از زمینپوریا لطیفی‌فرورود به زمین(88)، عرفان شهریاریخروج از زمینمهدی تیکدریورود به زمین(61)، مهدی ممی‌زادهخروج از زمینبهنام برزایورود به زمین(79)، مسیح زاهدی، احمدرضا زنده‌روحخروج از زمینسعید سحرخیزان ورود به زمین(79) و بایناما

1910202

سرمربی: مارینوس اوزونیدیس


بهترین بازیکن: برای انتخاب بهترین در بازی‌های بدون گل کارتان کمی سخت است، اما شاید بشود نوید عاشوری و سامان نریمان جهان را از بین بازیکنان دو تیم انتخاب کرد.

اتفاق ویژه: دومین تساوی پیکان در شرایطی رقم خورد که شاگردان خطیبی در هر دو مسابقه شرایط پیروزی در بازی را داشته‌اند. پیکان امروز بهتر از گل گهر بود، اما با دو تساوی چهار امتیاز از کف داده است.


دقایق حساس:

بولت سرشاخهشوت سر ضرب عرفان شهریاری از پشت محوطه جریمه تیم فوتبال گل گهر به شکل کاملاً خطرناکی از بالای دروازه راهی اوت شد.

بولت سرشاخهکار دیدنی پیکانی‌ها با نفوذ سامان نریمان جهان به محوطه جریمه همراه شد و ضربه این بازیکن پس از برخورد به مدافع گل گهر راهی کرنر شد.

بولت سرشاخهدقیقه 34: شاگردان رسول خطیبی حمله خطرناکی را ترتیب دادند که با دو ضربه بسیار خطرناک از سوی امیر طاهر بازیکن جوان تیم همراه شد. ضربه اول با واکنش اخباری به بازی برگشت و در ادامه ضربه سر امیر طاهر این بار از فاصله بسیار کمی راهی اوت شد.

بولت سرشاخهدقیقه 64: شوت علی‌اکبر رنجبر مهاجم تیم فوتبال پیکان با فاصله زیادی از بالای دروازه به بیرون رفت.

بولت سرشاخهدقیقه ۶۷: ضربه سر ابراهیم صالحی مهاجم تیم فوتبال پیکان از نزدیکی‌های نقطه پنالتی زده شد و به شکل خطرناکی به اوت رفت.

بولت سرشاخهبازوبند کاپیتانی تیم فوتبال پیکان پس از خروج ابراهیم صالحی به منصور باقری، شماره ۱۰ آسمانی پوشان، رسید.

بولت سرشاخهدقیقه 83: شوت امیر طاهر را محمدرضا اخباری، سنگربان تیم فوتبال گل گهر، درازکش و به راحتی در اختیار گرفت.


حواشی

بولت تراکتورعلاوه بر امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی، دو دستیار او، یعنی مانیکونه و آندرانیک تیموریان، با حضور در ورزشگاه بازی را از نزدیک تماشا می‌کنند.

1910126
1910127

بولت تراکتوررضا عنایتی، سرمربی تیم المپیک ایران، هم در استادیوم دستگردی حضور دارد و این بازی را زیر نظر گرفته است.
بولت پرسپولیسپیش از شروع مسابقه باشگاه پیکان برای مدافع فصل گذشته خود سامان فلاح که در پنجره تابستانی به گل‌گهر پیوسته, مراسمی گرفت و از این بازیکن تقدیر و تشکر کرد.
بولت پرسپولیسعلیرضا کوشکی، وینگر چپ تیم فوتبال گل گهر، به دلیل مصدومیت فرصت حضور در این مسابقه را از دست داده است.
بولت پرسپولیسدر حالی که داور مسابقه استراحتی کوتاه را برای بازیکنان به علت گرمای هوا در نظر گرفته بود، ادبیات سخت‌گیرانه مارینوس، سرمربی گل‌گهر، جلب توجه می‌کرد. او سعی داشت نکات تاکتیکی را به شاگردانش انتقال دهد.

1910139

بولت پرسپولیسهمان‌طور که در تصویر مشخص است خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران، هم در استادیوم دستگردی حاضر است و عملکرد عباس راکی، داور مسابقه و تیمش را زیر نظر گرفته است.

دیدگاه‌ها